Români promovați de PepsiCo: Emilian Dinică preia conducerea Supply Chain în East Balkans, iar Daniel Drăgușin avansează la nivel european

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță două promovări în cadrul echipei de conducere pentru regiunea Europei de Est. Emilian Dinică este promovat în rolul de East Balkans Supply Chain Director. În această funcție, Emilian va fi responsabil de implementarea strategiei de Supply Chain pentru East Balkans, de optimizarea proceselor, de maximizarea nivelului de performanță al hub-urilor operaționale și de producție din East Balkans precum și de sprijinirea inițiativelor PepsiCo Positive.

„Sunt onorat să preiau acest nou rol și să contribui la dezvoltarea operațiunilor PepsiCo în regiunea East Balkans. Îmi doresc să continui procesul de optimizare și să colaborez îndeaproape cu echipele noastre pentru a atinge obiectivele companiei, menținând în același timp o atenție deosebită pe sustenabilitate și excelență operațională”, a declarant Emilian Dinică, East Balkans Supply Chain Director.
De la momentul în care s-a alăturat echipei PepsiCo în anul 2018, Emilian Dinică a ocupat pozițiile de Manager al echipei Marketing Equipment, Manager de producție la fabrica Dragomirești, East Balkans Transformation Manager și Central Europe Transformation Manager. Printre realizările sale se numără transformarea culturii organizaționale în fabrica Dragomirești care a condus la o îmbunătățire considerabilă a rezultatelor acesteia, precum și coordonarea proiectului de construire a depozitului automatizat de la Popești, unul dintre cele mai relevante proiecte din regiune. În ultimul an Emilian a coordonat livrarea celei mai ambițioase agende de productivitate din regiunea Central Europe.

Emilian Dinică preia această poziție, succedându-i lui Daniel Drăgușin. Daniel Drăgușin a fost promovat în funcția de Senior Director, Supply Chain Transformation, Europe. În noul său rol, Daniel va conduce inițiativele de transformare a Supply Chain la nivel european, unde va optimiza rețelele de producție, logistică și distribuție.

„Sunt entuziasmat de noua provocare și de oportunitatea de a contribui la modernizarea și optimizarea operațiunilor de Supply Chain în Europa. Împreună cu echipele noastre, ne vom concentra pe simplificarea și eficientizarea proceselor pentru a genera un impact pozitiv și sustenabil în tot ceea ce facem,” a declarat Daniel Drăgușin, Senior Director, Supply Chain Transformation, Europe.
Aceste modificări în structura de conducere sunt aliniate cu strategia PepsiCo de optimizare a operațiunilor și dezvoltare a talentelor interne.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    Marcă proprie sau brand consacrat? Avantaje și dezavantaje în alegerile din magazine

    În ultimii ani, tot mai mulți cumpărători din România se confruntă cu o dilemă tot mai des întâlnită la raft: să aleagă produsele sub marcă proprie ale magazinului sau să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail