Magazin Bogner, brand german de lux de articole sportive, în The Grand Avenue de la JW Marriott Bucharest Grand Hotel

Brandul german de lux de articole sportive Bogner, prezent în peste 50 de țări, se extinde în România prin deschiderea primului magazin în cadrul galeriei de retail The Grand Avenue, localizată la parterul JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Noul magazin, cu o suprafață de 131 de metri pătrați, va completa mixul de branduri de lux din cadrul hotelului, tranzacția de închiriere fiind intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox. Deschiderea magazinului este planificată pentru 1 noiembrie, în urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro.

Magazinul din București este operat în franciză de Iceland România, deținută de Iceland Bulgaria, companie care este de peste 10 ani reprezantantul oficial al Bogner în Bulgaria, unde operează 3 magazine monobrand, două în Sofia și unul în Bansko, și alte 4 unități multibrand.

Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox: „Segmentul de lux din România a avut o evoluție impresionantă în ultimii ani având în vedere rezultatele raportate de brandurile prezente pe piața locală. Intrarea în România a Bogner, un retailer care vine cu o gamă de articole care până acum nu a fost exploatată de alți jucători prin magazine fizice arată o maturizare a pieței de lux. Magazinele fizice rămân cruciale pentru brandurile de lux, având în vedere că experiența clienților este un element foarte important. De asemenea, locația este extrem de importantă, iar JW Marriott Bucharest Grand Hotel, una dintre destinațiile de retail de lux din oraș, este locul ideal pentru un astfel de business”.

Fondată în anul 1932 de Willy Bogner în Munchen, Germania, Bogner oferă o gamă exclusivă de îmbrăcăminte pentru sport, de la articole pentru schi și golf până la articole pentru exterior și accesorii pentru bărbați, femei și copii.

Dimitar Tsikandelov, Business Development Manager Iceland Bulgaria și Head of Iceland România: „Am văzut întotdeauna potențialul pieței românești. Ne gândim să deschidem un magazin Bogner în România încă de dinainte de pandemie. Acum că ne-am întors la o oarecare normalitate, nu am vrut să ratăm ocazia de a aduce un magazin monobrand Bogner în România. România se dezvoltă considerabil din punct de vedere al venitului disponibil, al PIB-ul și al calitatății vieții în general, depășind majoritatea vecinilor săi din Balcani. Acest lucru este rezultatul eforturilor românilor și al dorinței acestora de dezvoltare, indicând potențialul țării. Am văzut încă de la început dinamismul românilor și ne-a fost foarte clar că acest lucru se aliniază perfect cu valorile Bogner de a oferi produse de lux funcționale și confortabile.”

The Grand Avenue este situată la parterul clădirii The Grand, găzduind cele mai puternice branduri de pe piața de lux din România. Inaugurat în anul 2000, The Grand este cel mai important complex multifuncțional din România.
JW Marriott Bucharest Grand Hotel se află langă Palatului Parlamentului și Catedrala Mântuirii Neamului, la doar 30 de minute cu mașina de Aeroportul Internațional Henri Coandă și situat în apropierea de Centrului Vechi.

Oana Dumitrescu, Sales Manager, The Grand Avenue: „Suntem încântați să îi primim pe cei de la Bogner în galeria noastră. Aducerea acestui brand prestigios întărește angajamentul nostru de a oferi o experiență de cumpărături de neegalat, oferind acces la cele mai bune branduri de modă și lifestyle, cu o gamă unică de produse, servicii personalizate, într-o atmosferă plină de stil și de rafinament.”

Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent, cuprinde o echipă de peste 80 de profesioniști ce oferă o gamă completă de servicii de consultanţă imobiliară investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor.

Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajați în aproape 400 de birouri și peste 60 de țări și venituri de 9,5 miliarde de dolari. Serviciile principale ale companiei sunt: consultanță în gestionarea activelor şi investițiilor, piețe de capital, închirieri, administrarea proprietăților, reprezentarea chiriașilor, servicii de proiect și evaluare.

  • Alte articole:

    Ford vs. Chevrolet: un duel istoric al unor mărci cu tradiție în SUA

    Puține rivalități din istoria automobilului au avut un impact atât de profund și de durabil precum competiția dintre Ford și Chevrolet. De mai bine de un secol, cele două mărci…

    Citeste articolul
    Efectul culorilor în branding: ce impact are fiecare alegere în construirea mărcilor

    Într-o lume vizuală dominată de imagini, forme și stimuli cromatici, culoarea joacă un rol esențial în felul în care percepem brandurile. Fie că este vorba despre roșul intens al logo-ului…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Ofertă specială la eMAG pentru un smartphone ultra-subțire Motorola al cărui nume nu este încă dezvăluit

    Ofertă specială la eMAG pentru un smartphone ultra-subțire Motorola al cărui nume nu este încă dezvăluit

    Marele Calendar de Advent 2025, lansat de Mixit: 24 de ferestre cu 26 de surprize

    Marele Calendar de Advent 2025, lansat de Mixit: 24 de ferestre cu 26 de surprize

    Sală de curs din cadrul Facultății de Administrare a Afacerilor cu predare în limbi străine, renovată de Hornbach

    Sală de curs din cadrul Facultății de Administrare a Afacerilor cu predare în limbi străine, renovată de Hornbach