MAMBricolaj – extinderea portofoliului de produse și reorganizarea magazinelor

MAMBricolaj, lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de Valori București, transformă vizitele în rețeaua de magazine într-o experiență memorabilă, unică și completă, în urma procesului de reorganizare a spațiilor de vânzare și extinderea portofoliului de produse cu peste 2000 de articole noi. Inițiativa vine ca răspuns la nevoile și tendințele clienților, atât persoane fizice, cât și meseriași, care caută o modalitate simplă și eficientă de a-și realiza proiectele de bricolaj, printr-un mediu de retail mai prietenos și dinamic.

Magazinele MAMBricolaj au fost reconfigurate în stil labirint, optimizat pentru a încuraja clienții să exploreze toate raioanele și să descopere ofertele speciale și promoțiile lunare. MAM Bricolaj a adăugat peste 2000 de produse noi în portofoliul său, acoperind astfel o gamă largă de nevoi ale clienților, iar poziționarea strategică a articolelor, prin organizare insulară, pe paleți, aduce în prim-plan cele mai bune prețuri și promoții, în timp ce reorganizarea generală oferă un spațiu mai luminos și mai aerisit.

”Extinderea gamei de produse vine ca răspuns la nevoile diversificate ale clienților MAMBricolaj, oferindu-le acces rapid la o gamă largă de articole. Printre noile categorii se numără produse pentru animale de companie, papetărie și rechizite, accesorii auto, accesorii pentru telefoane și gadgeturi smart, precum și mici electrocasnice de bucătărie. În plus, gama de produse pentru curățenie și menaj a fost extinsă semnificativ, toate acestea fiind disponibile într-un singur loc pentru a reduce timpul și efortul necesar pentru cumpărături”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

Ca parte a strategiei de optimizare a spațiului comercial, MAM Bricolaj introduce și noi facilități menite să îmbunătățească experiența de cumpărare. Astfel, MAMGhencea dispune de stații de încărcare electrică și un ATM de numerar pentru confortul clienților. De asemenea, MAMBricolaj susține inițiative de responsabilitate socială, colaborând cu o asociație de persoane cu dizabilități pentru servicii de ambalare, contribuind astfel la sprijinirea comunității locale.

”MAMBricolaj își propune să devină destinația preferată pentru toți cei care își doresc soluții complete pentru casă și bricolaj. Aceste schimbări aduc beneficii multiple pentru clienții noștri, în special pentru cei finali, persoane fizice, care vizitează din ce în ce mai des magazinele noastre. Și meseriașii care ne vizitează pot găsi toate materialele necesare pentru finalizarea proiectelor într-un singur magazin, economisind astfel timp prețios”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

MAMBricolaj este rețeaua românească de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă care și-a crescut de 13 ori portofoliul de produse în 13 ani de activitate. MAMBricolaj a înregistrat peste 318.000 de tranzacții doar în 2023, an în care numărul produselor la raft a depășit 20.000 de repere, dublu față de anul anterior.

MAM Bricolaj a fost înfiinţată în 2011 de Cristian Găvan, cu principale direcţii de business comercializarea de materiale şi accesorii de mobilă şi produse conexe, bri¬co¬laj în mobilă şi oferirea de servicii de proiectare în mobilă. Cristian Găvan a venit cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe care și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Compania MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti. Primul magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bld. Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2017, MAMBricolaj are și magazin online.

  • Alte articole:

    Rețeaua FlixBus în România se extinde. Curse zilnice de autocare către Bulgaria, Grecia și Turcia

    FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, continuă dezvoltarea regională prin introducerea de noi conexiuni internaționale către Grecia și prin consolidarea rutelor existente…

    Citeste articolul
    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7