AutoEco, online shop de piese și accesorii auto, a deschis al 5-lea magazin din București

AutoEco, unul dintre cele mai mari magazine online de piese și accesorii auto din România, deschide al cincilea magazin fizic în București, în sectorul 1 – Șos. Chitilei nr. 119. Compania lansează cu această ocazie și o campanie specială, în parteneriat cu Banca Transilvania, prin care clienții pot achiziționa produse cu plata în rate fără dobândă.

„Ne dorim să fim și mai aproape de comunitatea pasionaților auto și vrem să răspundem rapid și eficient nevoilor celor care caută soluții de calitate pentru vehiculele lor. Noul nostru magazin din București, Sectorul 1, reprezintă un pas esențial în extinderea AutoEco și ne permite să oferim clienților o experiență de cumpărare completă, atât online, cât și offline. Așteptăm cu nerăbdare să ne întâmpinăm clienții în noul spațiu și să le oferim produse și accesorii auto de înaltă calitate”, a declarat Costin Stan, CEO AutoEco.

Deschiderea celui de al cincilea magazin din Capitală reprezintă un pas important în strategia de extindere a segmentului de comerț offline al companiei, care oferă clienților, pasionați de automobile și profesioniști, acces direct la o gamă largă de piese și accesorii auto de calitate, la prețuri competitive.

AutoEco vizează ca, prin inaugurarea noii unități, să acopere o zonă extinsă din Bucureşti în care poate asigura livrarea produselor aflate în stoc în aceeaşi zi. Noul magazin AutoEco, situat pe Șos. Chitilei nr. 119, Sector 1, se alătură celor din cartierele Obor, Berceni, Sălaj și Militari și confirmă angajamentul companiei de a oferi soluții practice și economice clienților săi.

Cu ocazia deschiderii magazinului din Sectorul 1, AutoEco anunță lansarea unei campanii în parteneriat cu Banca Transilvania, menite să faciliteze accesul clienților la produse. Astfel, în perioada 9 septembrie – 8 octombrie, deținătorii cardului Star Card de la Banca Transilvania pot beneficia de plata în 10 rate cu 0% dobândă, atât pentru cumpărăturile online de pe autoeco.ro, cât și pentru cele din magazinele fizice ale companiei. Campania face parte din angajamentul AutoEco de a oferi clienților accesibilitate și flexibilitate financiară.

AutoEco este un actor important pe piața pieselor și accesoriilor auto din România. Cu o prezență online de top de peste 13 ani, AutoEco.ro, marcă înregistrată a Motoreco Parts SRL, oferă pe platforma sa online o gamă diversificată de peste 2 milioane de produse, de la peste 400 de producători consacrați, pentru toate mărcile și modelele de vehicule.

Alături de cele cinci locații din București, AutoEco deține alte două magazine fizice în țară, în Brașov și Ploiești, și asigură livrarea produselor sale oriunde în România.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea