AutoEco, online shop de piese și accesorii auto, a deschis al 5-lea magazin din București

AutoEco, unul dintre cele mai mari magazine online de piese și accesorii auto din România, deschide al cincilea magazin fizic în București, în sectorul 1 – Șos. Chitilei nr. 119. Compania lansează cu această ocazie și o campanie specială, în parteneriat cu Banca Transilvania, prin care clienții pot achiziționa produse cu plata în rate fără dobândă.

„Ne dorim să fim și mai aproape de comunitatea pasionaților auto și vrem să răspundem rapid și eficient nevoilor celor care caută soluții de calitate pentru vehiculele lor. Noul nostru magazin din București, Sectorul 1, reprezintă un pas esențial în extinderea AutoEco și ne permite să oferim clienților o experiență de cumpărare completă, atât online, cât și offline. Așteptăm cu nerăbdare să ne întâmpinăm clienții în noul spațiu și să le oferim produse și accesorii auto de înaltă calitate”, a declarat Costin Stan, CEO AutoEco.

Deschiderea celui de al cincilea magazin din Capitală reprezintă un pas important în strategia de extindere a segmentului de comerț offline al companiei, care oferă clienților, pasionați de automobile și profesioniști, acces direct la o gamă largă de piese și accesorii auto de calitate, la prețuri competitive.

AutoEco vizează ca, prin inaugurarea noii unități, să acopere o zonă extinsă din Bucureşti în care poate asigura livrarea produselor aflate în stoc în aceeaşi zi. Noul magazin AutoEco, situat pe Șos. Chitilei nr. 119, Sector 1, se alătură celor din cartierele Obor, Berceni, Sălaj și Militari și confirmă angajamentul companiei de a oferi soluții practice și economice clienților săi.

Cu ocazia deschiderii magazinului din Sectorul 1, AutoEco anunță lansarea unei campanii în parteneriat cu Banca Transilvania, menite să faciliteze accesul clienților la produse. Astfel, în perioada 9 septembrie – 8 octombrie, deținătorii cardului Star Card de la Banca Transilvania pot beneficia de plata în 10 rate cu 0% dobândă, atât pentru cumpărăturile online de pe autoeco.ro, cât și pentru cele din magazinele fizice ale companiei. Campania face parte din angajamentul AutoEco de a oferi clienților accesibilitate și flexibilitate financiară.

AutoEco este un actor important pe piața pieselor și accesoriilor auto din România. Cu o prezență online de top de peste 13 ani, AutoEco.ro, marcă înregistrată a Motoreco Parts SRL, oferă pe platforma sa online o gamă diversificată de peste 2 milioane de produse, de la peste 400 de producători consacrați, pentru toate mărcile și modelele de vehicule.

Alături de cele cinci locații din București, AutoEco deține alte două magazine fizice în țară, în Brașov și Ploiești, și asigură livrarea produselor sale oriunde în România.

  • Alte articole:

    eToro a introdus tranzacționarea 24/5 pentru toate acțiunile S&P 500 și Nasdaq 100

    Platforma de tranzacționare și investiții eToro a anunțat că și-a extins oferta de tranzacționare 24/5 pentru a acoperi toate acțiunile din S&P 500 și Nasdaq 100, permițând utilizatorilor să tranzacționeze…

    Citeste articolul
    Soluțiile SafeFleet, preferate de firme din transporturi, logistică, distribuție, construcții, ride sharing

    SafeFleet, unul dintre liderii pieței de monitorizare a flotelor auto din România și Europa, a înregistrat o creștere de 18% a numărului de vehicule monitorizate în prima jumătate a anului…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează