Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei campanii inedite construită în jurul muzicii și gamingului, având ca piesă centrală un hit semnat și compus de artista Irina Rimes.

“Dulce amară”, piesa manifesto lansată de AVON în colaborare cu Irina Rimes și Global Records, a înregistrat în primele 5 zile de la lansare peste 587.000 de vizualizări pe canalul de YouTube al artistei, iar în prezent depășește 800,000 de plays pe platformele muzicale.

Campania a fost construită pe două mari contexte culturale de referință pentru generația tânără: gamingul și muzica. Astfel, videoclipul piesei a fost postat inițial într-o variantă tip shuffled, printr-o mecanică specială care invită fanii să reconstruiască ordinea firească a secvențelor spre a ajunge la forma completă. Codul rezultat din combinația corectă a celor zece secvențe asigura deblocarea unei reduceri de 15% aplicabilă la o comandă plasată pe www.avon.ro.

Alături de Irina Rimes, iubitorii de make-up au explorat un univers cu estetică suprarealistă și avatare fantastice, unde produsele-cheie Color Up by AVON au creat câte o lume supradimensionată, plină de culoare.

“AVON caută în permanență să se conecteze cu generațiile tinere, iar prin această campanie ne-am dorit să aducem brandul într-o nouă dimensiune: una fresh, plină de culoare și de inspirație în crearea de lookuri nu doar specifice verii, dar și curajoase. Am mizat pe o estetică care integrează elemente, mecanisme de interacțiune și activări de brand cu care gen Z rezonează. Prin Color Up Your Summer Look și colaborarea noastră cu Irina Rimes, ambasador AVON de peste un an, AVON și-a propus să îmbine boostul de inspirație pe care ți-l dă vara cu moodul de distracție și acea energie care te face să te simți foarte încrezătoare”, spune Ana Nicolae, Head of Integrated Communications Romania & Moldova AVON.

“Ne bucurăm că un brand iconic de beauty cum este Avon, a acceptat propunerea noastră de a debloca teritoriul de gaming pentru a intra într-o conversație relevantă cu Gen Z. Astfel, campania Color Up Your Summer Look a venit ca o confirmare a faptului că avem de-a face cu un brand dinamic, care dorește să-și păstreze statutul de leader deschizând canale de comunicare către un target tânăr, care de ceva timp, deja, a scos gamingul de pe monitoare și televizoare și l-a adus IRL într-o zonă de fashion, lifestyle și beauty”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

Mixul de comunicare cuprinde: PR, digital, influencer marketing, declinare pe radio și activări în cadrul festivalului Beach, please!, iar hitul verii „Dulce amară” by Irina Rimes & AVON poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=5acF37srDCc

Echipa Avon:
Ana Nicolae – Head of Integrated Communications
Cornelia Tone – PR Lead
Cristina Avram – Head of Marketing
Ștefania Dinu – Brand Activation Specialist
Teodora Popa – Social Media & Content Specialist
Echipa Oxygen:
Cosmin Baba – Creative Director
Maia Ștefănescu – Senior Copywriter
Patricia Suliman – Senior Art Director
Raluca Sultan – Head of Strategy
Sînziana Focșa – Senior Strategic Planner
Alina Chicoș – Senior Account Manager
Alina Jijău – Senior PR Director
Dana-Ruxandra Panghe – Account Coordinator
Andreea Militaru – Social Media Manager
Andreea Tudor – Social Media Coordinator
Cătălin Tudor – New Business Manager

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

  • Alte articole:

    Cifră de afaceri și profit net în creștere pentru One United Properties în primele 9 luni din 2025

    One United Properties (BVB: ONE), principalul dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 miliarde…

    Citeste articolul
    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Relația dintre o companie și angajații săi este mai mult decât un simplu contract de muncă. Într-o lume în care oamenii caută sens, apartenență și satisfacție profesională, o companie de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom