PepsiCo România – depozit automatizat la fabrica din Popești-Leordeni

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a anunțat inaugurarea depozitului automatizat de la fabrica de snacks din Popești-Leordeni, marcând finalizarea unui proiect strategic de investiții în valoare de peste 100 de milioane de dolari.

Investiția, anunțată în 2022, a inclus adăugarea a trei linii de producție operaționale în fabrica de snacks și construirea depozitului automat. Fabrica are în prezent o capacitate de producție anuală de 39.000 de tone și deservește 17 țări: România, Bulgaria, Moldova, Grecia, Cipru, Albania, Muntenegru, Serbia, Croația, Slovenia, Bosnia și Herțegovina, Ungaria, Ucraina, Kosovo, Macedonia de Nord, Cehia și Slovacia.

Investiția în depozitul automatizat de ultimă generație a fost de 33.5 milioane de dolari, iar construcția a durat un an. Construcția s-a desfășurat pe o suprafață de 32.500 metri pătrați, având în centru un depozit de tip high bay cu o înălțime de 34 metri. Capacitatea totală a depozitului este de 23.500 de paleți, iar capacitatea totală de procesare este de 320 de paleți pe oră.

“Finalizarea acestei investiții reprezintă un pas important în centralizarea tuturor operațiunilor noastre într-un singur punct, transformând fabrica noastră într-un centru regional strategic pentru Europa Centrală și de Sud-Est. Beneficiind de o capacitate de producție și depozitare impresionantă, acesta va asigura un control eficient al inventarului, reducând în același timp emisiile de carbon și costurile operaționale”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans PepsiCo România.

Depozitul este proiectat pentru a fi autonom din punct de vedere energetic, fiind alimentat de un sistem de panouri solare cu o capacitate instalată de 700 kWp. Acesta asigură un control mai eficient al inventarului și garantează integritatea paleților prin reducerea punctelor de manipulare.
Investiția în noul depozit automatizat face parte din eforturile PepsiCo de atingere a obiectivelor pe termen lung din cadrul agendei pep+ și va contribui la o reducere semnificativă a emisiilor de gaze cu efect de seră, de aproape 500 de tone în total. Pe parcursul unui an, depozitul va contribui la eliminarea a peste 9.000 de camioane de transfer și va reduce amprenta de carbon a unui palet depozitat de cinci ori.

PepsiCo își desfășoară activitatea și investește în România de peste 30 de ani. În ultimii 10 ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, susținând dezvoltarea continuă a afacerii sale în țară și consolidându-și rolul de hub regional de producție și distribuție.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea