Peste 450 de mașini în valoare totală de peste 8 milioane de euro, expuse la DROPDOWN, ediția a doua

Vremea caniculară de zilele trecute a adus pasionații de mașini la Romexpo, unde a avut loc cea de-a doua ediție a expoziției auto DROPDOWN. În cadrul acesteia au putut fi admirate peste 450 de mașini în valoare totală de peste 8 milioane de euro, iar pasionații de cai putere au putu să asiste și la curse de drift realizate pe piloți profesioniști.

Cu o atmosferă întreținută de către Dj Feeghea, vizitatorii și-au încântat privirile cu cele mai interesante, noi sau scumpe automobile ale momentului, precum mașini modificate, retro, de colecție, supercar-uri, mașini americane și de off-road.

La eveniment au fost prezenți și reprezentanții Campionatului de Drag-Race, precum și piloți din Campionatul Național de Viteză în Coastă (CNVC). Pe parcursul celor două zile de expoziție, Călin Ciortan, cel mai bine cotat pilot român de drift și câștigătorul King of Europe (KOE), împreună cu alți 13 piloți români și 4 piloți bulgari, au făcut demonstrații extraordinare de drift, în zona special amenajată, spre deliciul publicului.

”Această nouă ediție Dropdown a fost un real succes și ne declarăm încântați de faptul că avem în România un public atât de pasionat și interesat de zona auto și de caii putere, fapt ce ne determină să continuăm ceea ce facem și să anunțăm cu entuziasm că va urma o nouă ediție a evenimentului în această toamnă”, a declarat Marian Nedelcu, organizator Dropdown.

Edotec România și Ayt Market sunt sponsorii care au avut încredere în proiect și l-au susținut astfel încât această nouă ediție să se poată realiza.

La eveniment au fost prezenți, pe lângă expozanți cu mașinile lor și alți specialiști în domeniu, precum vendori auto, service-uri (mecanică, vopsitorie) și ateliere de detailing.

DROPDOWN, ediția a doua a fost susținută și de către marile comunități de pasionați auto, precum Ford Club România, Ford Mustang România, Mercedes w124 fan club, Custom works, Vw Aeroclub, RoDrag România, Mx5 România, Low Force, Table Japoneze, Retro Cars România, Kekers Crew și Stance Control.

Partenerii media ai acestei ediții au fost: United Media, Radama Concept, Gsp.ro, Adevarul.ro, Click.ro, Okmagazine.ro, AutoMotorsiSport.ro, AutoExpert.ro, Smartauto.ro, MotorExpert.ro, Auto-bild.ro și Playnews.ro.

Pentru mai multe informații despre următorul eveniment DROPDOWN, ce va avea loc în toamnă, vă invităm să accesați pagina web a evenimentului https://dropdown.ro/ sau paginile de social media DROPDOWN.

  • Alte articole:

    5 acțiuni americane care ar putea performa bine în 2025 – analiză Freedom24

    Piața bursieră din SUA continuă să ofere oportunități atractive de investiții în industrii diverse. Analiștii de la Freedom24, platforma de tranzacționare care conectează investitorii la principalele burse globale, au identificat…

    Citeste articolul
    Tendințe relevante din comerțul electronic – dezvăluite la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 29-30 aprilie 2025

    Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%, potrivit datelor furnizate de Asociația…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025