Peste 450 de mașini în valoare totală de peste 8 milioane de euro, expuse la DROPDOWN, ediția a doua

Vremea caniculară de zilele trecute a adus pasionații de mașini la Romexpo, unde a avut loc cea de-a doua ediție a expoziției auto DROPDOWN. În cadrul acesteia au putut fi admirate peste 450 de mașini în valoare totală de peste 8 milioane de euro, iar pasionații de cai putere au putu să asiste și la curse de drift realizate pe piloți profesioniști.

Cu o atmosferă întreținută de către Dj Feeghea, vizitatorii și-au încântat privirile cu cele mai interesante, noi sau scumpe automobile ale momentului, precum mașini modificate, retro, de colecție, supercar-uri, mașini americane și de off-road.

La eveniment au fost prezenți și reprezentanții Campionatului de Drag-Race, precum și piloți din Campionatul Național de Viteză în Coastă (CNVC). Pe parcursul celor două zile de expoziție, Călin Ciortan, cel mai bine cotat pilot român de drift și câștigătorul King of Europe (KOE), împreună cu alți 13 piloți români și 4 piloți bulgari, au făcut demonstrații extraordinare de drift, în zona special amenajată, spre deliciul publicului.

”Această nouă ediție Dropdown a fost un real succes și ne declarăm încântați de faptul că avem în România un public atât de pasionat și interesat de zona auto și de caii putere, fapt ce ne determină să continuăm ceea ce facem și să anunțăm cu entuziasm că va urma o nouă ediție a evenimentului în această toamnă”, a declarat Marian Nedelcu, organizator Dropdown.

Edotec România și Ayt Market sunt sponsorii care au avut încredere în proiect și l-au susținut astfel încât această nouă ediție să se poată realiza.

La eveniment au fost prezenți, pe lângă expozanți cu mașinile lor și alți specialiști în domeniu, precum vendori auto, service-uri (mecanică, vopsitorie) și ateliere de detailing.

DROPDOWN, ediția a doua a fost susținută și de către marile comunități de pasionați auto, precum Ford Club România, Ford Mustang România, Mercedes w124 fan club, Custom works, Vw Aeroclub, RoDrag România, Mx5 România, Low Force, Table Japoneze, Retro Cars România, Kekers Crew și Stance Control.

Partenerii media ai acestei ediții au fost: United Media, Radama Concept, Gsp.ro, Adevarul.ro, Click.ro, Okmagazine.ro, AutoMotorsiSport.ro, AutoExpert.ro, Smartauto.ro, MotorExpert.ro, Auto-bild.ro și Playnews.ro.

Pentru mai multe informații despre următorul eveniment DROPDOWN, ce va avea loc în toamnă, vă invităm să accesați pagina web a evenimentului https://dropdown.ro/ sau paginile de social media DROPDOWN.

  • Alte articole:

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Romania Sotheby’s International Realty lansează Catalogul de Real Estate 2024, marcând astfel 10 ani de excelență pe piața imobilelor istorice și de lux din România. Catalogul prezintă o selecție exclusivă…

    Citeste articolul
    GoTech World 2024 aduce peste 40 de speakeri de renume mondial pe cele 11 scene dedicate

    GoTech World, cea mai amplă expo-conferință B2B cu soluții IT și digitale din Europa Centrală și de Est, va avea anul acesta peste 40 de speakeri de renume mondial, din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Raftul cu Bunătăți Locale – produse locale, în magazine Profi din județul Timiș

    Raftul cu Bunătăți Locale – produse locale, în magazine Profi din județul Timiș

    FestiSAT 2024 – peste 5000 de participanți, donații de aproape 100.000 de euro

    FestiSAT 2024 – peste 5000 de participanți, donații de aproape 100.000 de euro

    Fundația Metropolis construiește cea mai mare clinică de psihiatrie pediatrică din România, în cadrul Spitalului Obregia

    Fundația Metropolis construiește cea mai mare clinică de psihiatrie pediatrică din România, în cadrul Spitalului Obregia