A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig

Primul BMW Seria 1 din a patra generaţie care iese de pe linia de producţie la uzina BMW Group din Leipzig este un BMW 120 în Alpine White pentru un client din Germania. Modelul compact premium este produs exclusiv la uzina din Leipzig, în Saxonia, unde se pot produce până la 500 de automobile pe zi. În combinaţie cu BMW Seria 2 Gran Coupé, BMW Seria 2 Active Tourer şi MINI Countryman, acest lucru ridică producţia zilnică a uzinei din Leipzig până la 1.300 de automobile. Noul BMW Seria 1 urmează să fie lansat pe piaţă în octombrie 2024.

Noul BMW Seria 1 marchează începutul unui nou capitol în povestea de succes de aproape 20 de ani a mărcii BMW în segmentul compact. Producţia modelului a început versiunea cu trei uşi la uzina din Leipzig în 2007. De atunci, fabrica a produs peste 1,3 milioane de unităţi într-o gamă de variante. Până la sfârşitul lunii iunie 2024, aproape 443.000 BMW Seria 1 din a treia generaţie au fost livrate clienţilor. „Noul BMW Seria 1 va rămâne un factor-cheie în menţinerea unei capacităţi mari de utilizare aici la uzina din Leipzig”, a declarat Petra Peterhänsel, directorul uzinei, plină de încredere.

Uzina modernizată pentru a creşte capacitatea

Din 2018, uzina BMW Group din Leipzig a avut parte modernizări sistematice. Acum poate produce până la 350.000 de unităţi pe an – cu 100.000 mai multe decât înainte. În prezent, produce patru modele cu trei tipuri diferite de propulsie de la două mărci diferite – toate pe aceeaşi linie de producţie. Din noiembrie 2023, producţia a fost sporită de MINI Countryman. Producţia acestora va creşte în cursul acestui an la 500 de unităţi pe zi, în plus faţă de cele aproximativ 800 de automobile BMW.

Creşterea volumelor de producţie contribuie la asigurarea locurilor de muncă existente, precum şi la crearea altora noi. Alţi 900 de oameni sunt programaţi să se alăture numai producţiei de automobile, astfel că, până la sfârşitul anului 2024, uzina Leipzig va ajunge la aproximativ 7.000 de angajaţi.

Design dinamic, portofoliu nou de motoare

Cu o prezenţă de design dinamică, un portofoliu de sisteme de propulsie complet revizuit şi o tehnologie de şasiu complet îmbunătăţită, BMW Seria 1 continuă să îşi consolideze profilul de cel mai sportiv automobil din segment. Partea frontală este uimitor de plată şi se aşază semnificativ mai jos pe şosea decât cea a predecesorului, ceea ce semnalează că, mai mult ca niciodată, această maşină este orientată spre plăcerea de a conduce sportiv. Grila lată a radiatorului, înclinată spre înainte, prezintă un aranjament inovator de bare verticale şi diagonale. Farurile LED vin ca dotare standard şi conferă maşinii o imagine „cu patru ochi” atractivă.

Spoilerul spate pronunţat, cu reflectoarele verticale, stopurile din două părţi şi inserţia neagră, în stil difuzor, contribuie la aspectul puternic al automobilului. La interior, noul BMW Seria 1 este acum complet fără piele ca echipare standard. Bordul reproiectat include ecran central curbat BMW. Pachetul opţional M Sport oferă un aspect şi mai dinamic, la fel cum face şi opţiunea specială de echipare M Sport Design, disponibilă de la lansarea pe piaţă în Europa.

Acoperiş de contrast – o premieră la BMW Seria 1

Caroseria noului BMW Seria 1 este disponibilă într-o gamă de două culori uni şi şapte finisaje metalizate. Vopseaua BMW Individual va fi oferită, de asemenea, împreună cu o gamă largă de culori speciale BMW Individual. Noul BMW Seria 1 este, de asemenea, primul BMW care prezintă opţional vopsea de contrast, cu un acoperiş în negru lucios. Ca şi în cazul modelului MINI Countryman, acoperişul va fi vopsit la uzina din Leipzig folosind un nou proces de vopsire, fără suprapulverizare, care economiseşte resurse. Cunoscută ca vopsea fără suprapulverizare, metoda este testată în prezent şi funcţionează fără a produce ceaţa de vopsea în exces care apare de obicei.

Noul BMW Seria 1 urmează să fie lansat pe piaţă în data de 5 octombrie. Cele mai puternice pieţe pentru Seria 1 de până acum au până acum au fost Germania și Europa, și în special Marea Britanie și Italia.

  • Alte articole:

    MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

    MINA, Museum of Immersive New Art, în colaborare cu SuperLiga, divizia de elită a fotbalului românesc, anunță lansarea unui teaser special, ce va putea fi vizionat în fiecare interval din…

    Citeste articolul
    Industria de asset management din România, tot mai aproape de borna istorică de un milion de investitori

    Industria fondurilor de investiții din România a continuat să facă performanță și în 2024, chiar și în contextul unui an provocator în special în ultimul trimestru, care i-a determinat pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

    MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

    Dan Air – partener de mobilitate al lui Constantin Popovici, campion la sărituri în apă de la mare înălțime

    Dan Air – partener de mobilitate al lui Constantin Popovici, campion la sărituri în apă de la mare înălțime

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP