Cushman & Wakefield Echinox are un nou Head of Marketing: Cristina Lupașcu

Cushman & Wakefield Echinox o numește pe Cristina Lupașcu, specialist cu o experiență de peste 20 de ani în piața media și în sectorul imobiliar, în poziția de Head of Marketing. Cristina Lupașcu s-a alăturat echipei Cushman & Wakefield Echinox în 2021 ocupând funcția de PR & Research Director, sprijinind atât activitatea departamentului de marketing și PR, cât și a departamentului de Research. În noul său rol, Cristina va coordona activitatea departamentului de Marketing al Cushman & Wakefield Echinox, care are ca obiectiv promovarea internă și externă a companiei.

Oana Iliescu, Managing Director Cushman & Wakefield Echinox: „Suntem norocoși să avem în echipă un profesionist de talia Cristinei și am convingerea că dedicarea ei exclusivă către zona de marketing și PR va genera valoare adaugată atât pentru compania noastră cât și pentru clienții și comunitățile cu care interacționăm.”

Departmentul de marketing este responsabil de crearea și implementarea strategiei de comunicare și promovare a companiei, alinierea acesteia cu valorile grupului Cushman & Wakefield la nivel global, și totodată oferirea de servicii de marketing, PR și Community management pentru clienți – proprietari de active imobiliare sau chiriași.

Cristina Lupașcu, Head of Marketing Cushman & Wakefield Echinox: ”Sunt încântată și onorată pentru această poziție și pentru încrederea pe care managementul firmei mi-a acordat-o în cei aproape 3 ani de când fac parte din această echipă minunată. Este în același timp și o mare provocare, dar sunt convinsă că, prin experiența pe care am acumulat-o până acum, și cu ajutorul colegilor din echipa de Marketing, și nu numai, vom reuși să consolidăm imaginea pe care, prin profesionalism, Cushman & Wakefield Echinox și-a construit-o în mediul de business de-a lungul anilor”.

Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent, cuprinde o echipă de peste 80 de profesioniști și colaboratori ce oferă o gamă completă de servicii de consultanţă imobiliară investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor.

Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajați în aproape 400 de birouri și peste 60 de țări și venituri de 9,5 miliarde de dolari. Serviciile principale ale companiei sunt: consultanță în gestionarea activelor şi investițiilor, piețe de capital, închirieri, administrarea proprietăților, reprezentarea chiriașilor, servicii de proiect și evaluare.

  • Alte articole:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Până în luna februarie 2025, FRF recrutează 20 de tineri în cadrul proiectului „Planet Ball”, al cărui obiectiv este să crească influența fotbalului în lupta contra schimbărilor climatice, mai ales…

    Citeste articolul
    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN, liderul pieței asigurărilor de viață și pensiilor private din România, a primit certificarea Top Employer 2025 pentru al șaptelea an consecutiv. NN ocupă locul al doilea în topul angajatorilor…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie