Xiaomi își consolidează poziția secundă în România și își crește cota de piață cu 35% în T1 2024, potrivit Canalys

Xiaomi își consolidează poziția secundă la nivelul pieței românești, ca număr de unități la finalul perioadei ianuarie-martie 2024, în creștere anuală cu 35%, potrivit celui mai recent raport al companiei de analiză a pieței de tehnologie Canalys.

În Europa, Xiaomi se află pe poziția secundă și a ajuns la 20% cotă de piață, cu un număr de unități mai mare cu 12%. Global, compania își consolidează locul al treilea, cu o creștere anuală de 33%

În România, recent, Xiaomi a lansat noile modele Xiaomi 14 și Xiaomi 14 Ultra, dezvoltate în parteneriat cu Leica, ce dispun de o configurație completă cu trei camere, oferind o experiență fotografică echilibrată.

De asemenea, compania a lansat, local, și Redmi Note 13 Pro+ 5G Mystic Silver, cu o performanță rapidă și fluidă a telefonului și o cameră foto triplă, de 200 MP, pentru fotografii de înaltă calitate și videoclipuri 4K.

În plus, și Xiaomi Pad 6S Pro 12.4, proiectată să răspundă celor mai intense nevoi de productivitate, oferă un display excepțional și o experiență captivantă pentru utilizatori

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la data de 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și de producție inteligentă, cu smartphone-uri și dispozitive inteligente conectate printr-o platformă Internet of Things (IoT) ca element central.

Pornind de la viziunea „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovația, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește constant produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a le permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top producătoare de smartphone-uri, cu livrări globale de smartphone-uri care se clasează printre primele trei, iar numărul lunar mediu de utilizatori activi la nivel global (inclusiv smartphone-uri și tablete) a ajuns la 641,2 milioane în decembrie 2023. De asemenea, compania a dezvoltat platforma de consum AIoT (AI+IoT) lider mondial, atingând aproximativ 739,7 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) la 31 decembrie 2023.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistem inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe aspectul uman și se angajează să ofere experiențe cuprinzătoare și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, clasându-se pe locul 360.

  • Alte articole:

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    În cadrul proiectului „Relaxare pe poteci de munte”, parte a programului strategic „Natură Curată, Relaxare Adevărată”, brandul de bere Ciucaș, alături de Asociația Act for Tomorrow și Asociația În Sluja…

    Citeste articolul
    Asistent de facturare cu AI, construit pe SAP Business Technology Platform, implementat de Cirque du Soleil

    SAP SE a anunțat că Cirque du Soleil Entertainment Group, lider global în divertisment live, a implementat un asistent pentru facturare bazat pe inteligență artificială, pentru a simplifica și eficientiza…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii