Restaurant Hesburger la Râmnicu Vâlcea. Urmează alte locații în România, inclusiv București

Hesburger, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din Finlanda și țările Baltice și unul dintre cele mai cunoscute din Europa anunță intrarea pe piața din România și deschiderea primului restaurant la Râmnicu Vâlcea. Business de familie, cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 470 de restaurante.

Cu o investiție de 300.000 euro și o suprafață de 80 de metri pătrați, restaurantul Hesburger se află la etajul al doilea al centrului comercial Shopping City Râmnicu Vâlcea, în zona food court-ului. Prin inaugurarea acestui nou local, au fost create 30 de noi locuri de muncă.

”Am decis să intrăm pe piața din Romania în urma unei analize amănunțite a pieței locale și credem în potențialul de dezvoltare de aici. Avem o experiență solidă de expansiune în regiune, în special în țările Baltice și în Bulgaria. În prezent, avem discuții pentru locații noi în diferite orașe din România, printre care și București. Ne propunem să deschidem 10 noi restaurante Hesburger la nivel național în primul an, în urma unor investiții de peste 8 mil. euro”, spune Ieva Salmela, International Development & Marketing Director Hesburger.

Produsele Hesburger sunt cunoscute pentru gustul lor, la bază fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania și faptul că se folosește 100% carne de vită în chiftelele din burgeri.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional, iar acum numără 272 de locații în Finlanda, 60 în Lituania, 51 în Estonia și Letonia, 29 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și unul în Polonia. În anul 2023, cifra de afaceri din vânzări pentru toate restaurantele Hesburger din Finlanda a fost de 286 mil. eur, iar pentru cele situate în afara Finlandei, de 172 mil. eur.

Hesburger are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda, iar, la nivel internațional, numărul total al angajaților depășește 8.700 de persoane.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    Marcă proprie sau brand consacrat? Avantaje și dezavantaje în alegerile din magazine

    În ultimii ani, tot mai mulți cumpărători din România se confruntă cu o dilemă tot mai des întâlnită la raft: să aleagă produsele sub marcă proprie ale magazinului sau să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail