Oxygen semnează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România – Meriți ce-i mai bun

Sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”, Oxygen semnează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, cu accent pe diversele tipologii de clienți și beneficiile pe care aceștia le au la dispoziție.

Vodafone este mai mult decât cea mai bună rețea: este partenerul care oferă clienților săi posibilitatea de a câștiga o factură gratis în My Vodafone, super reduceri la telefoane de Red Monday, tehnologie în 36 de rate fără dobândă prin EasyTech, premii săptămânale, reduceri la magazinele favorite și beneficii totale de 1 milion de euro pe lună în Vodafone Happy. Clienții apreciază aceste beneficii oferite de Vodafone, iar vocea lor s-a făcut auzită în noua campanie.

„Insightul care a stat la baza creației a fost acela că factura Vodafone pare gratis atunci când primești atât de multe beneficii. Campania cuprinde o serie de testimoniale filmate cu clienți Vodafone, care au oferit proiectului un plus de valoare, prin perspectiva lor autentică. Astfel, campania consolidează promisiunea brandului de a pune întotdeauna clienții pe primul loc și de a le răsplăti fidelitatea”, spune Iarina Comănescu, Copywriter Oxygen.

Materialele video pot fi urmărite aici:

Noua campanie de loializare este lansată sub umbrela „Meriți ce-i mai bun”, platforma de comunicare gândită și implementată de Oxygen în 2023, prin care Vodafone reconfirmă că este partenerul tuturor românilor, serviciile sale traducându-se prin inovație și progres, experiențe pozitive, soluții integrate și respect față de fiecare client. Campania se desfășoară sub hashtagul #meriticeimaibun și include execuții digitale, desfășurate pe canalele de social media Vodafone.

Echipa Oxygen:
Cosmin Baba – Creative Director
Denisa Armașu – Group Creative Director
Silvia Dumitru – Group Creative Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Anișoara Mina – Senior Art Director
Madi Cernat – Group Account Director
Andrei Purecel – Senior Account Manager
Bianca Basturea – Account Executive
Teodora Țeican – Senior Social Media Manager
Daniela Apostol – Traffic Manager

Produs de: Saga Film

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Arctic, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape