iFactor, marele câștigător la Rofin.Tech Awards Gala, încheie un parteneriat strategic cu Raiffeisen Bank România

iFactor a câștigat titlul de ”Cel mai inovator proiect fintech”, ”Colaborarea anului” (în parteneriat cu Raiffeisen Bank România) și ”Startup-ul fintech al anului” la Rofin.Tech Awards Gala, organizată de Asociația Română de Fintech

Raiffeisen Bank România și iFactor au încheiat un parteneriat strategic prin intermediul căruia, pentru solicitările de factoring, banca utilizează iFactor Pure Analytics, un instrument inovator de evaluare a creditelor, bazat pe Date Alternative (Social Media, Profilare Psihometrică, Amprentă Digitală, Comportament de tranzacționare, PSD2 account information), dezvoltat într-un model SaaS API.

iFactor Pure Analytics este o soluție digitală care permite Raiffeisen Bank să efectueze o analiză mai rapidă și mai detaliată atât a IMM-urilor, cât și a corporațiilor care solicită servicii de factoring, identificând oportunități de finanțare a acestora.

“Parteneriatul cu iFactor reprezintă pentru noi un pas semnificativ în finanțarea companiilor românești prin produsul de factoring, evidențiind dorința noastră de a ne menține în avangarda progreselor tehnologice și de a oferi soluții inovatoare și rapide care să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale sectorului financiar.” – Cristina Kalinov, Manager Departament Forfetare și Factoring, Raiffeisen Bank România.

Prin utilizarea acestui instrument, fluxurile de business funcționează integrat cu instrumente avansate de artificial intelligence simplificând astfel procesul de analiză și îmbunătățind gestionarea riscurilor.

„Suntem încântați de parteneriatul cu Raiffeisen Bank și pentru faptul ca le oferim soluția noastră de Business Credit Risk intelligence de ultimă generație, iFactor Pure Analytics. Parteneriatul validează importanța informațiilor bazate pe date alternative în peisajul financiar si mai ales utilizarea inteligenței artificiale în zona de gestionare date și evaluarea potențialelor fraude și a potențialului de business.” – Cosmin Curticăpean, CEO, iFactor.

Colaborarea dintre Raiffeisen Bank și iFactor a început în urma câștigării competiției Elevator Lab în 2020 de către iFactor, urmată de dezvoltarea unui proiect pilot – Proiect de Concept (PoC).

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

iFactor este un serviciu Embedded de Credit Risk Intelligence, care deschide un nou orizont de creștere pentru antreprenori, accelerând în același timp procesul analitic al băncilor, de la vânzări la analiza de risc de credit și monitorizare, revoluționând industria de creditare prin tehnologie AI avansată, pentru a crea un scor de credit complet, bazat pe Date Alternative, reducând astfel riscul de fraudă sau de neplată, crescând în același timp rata de conversie.

  • Alte articole:

    eToro a introdus tranzacționarea 24/5 pentru toate acțiunile S&P 500 și Nasdaq 100

    Platforma de tranzacționare și investiții eToro a anunțat că și-a extins oferta de tranzacționare 24/5 pentru a acoperi toate acțiunile din S&P 500 și Nasdaq 100, permițând utilizatorilor să tranzacționeze…

    Citeste articolul
    Soluțiile SafeFleet, preferate de firme din transporturi, logistică, distribuție, construcții, ride sharing

    SafeFleet, unul dintre liderii pieței de monitorizare a flotelor auto din România și Europa, a înregistrat o creștere de 18% a numărului de vehicule monitorizate în prima jumătate a anului…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează