iFactor, marele câștigător la Rofin.Tech Awards Gala, încheie un parteneriat strategic cu Raiffeisen Bank România

iFactor a câștigat titlul de ”Cel mai inovator proiect fintech”, ”Colaborarea anului” (în parteneriat cu Raiffeisen Bank România) și ”Startup-ul fintech al anului” la Rofin.Tech Awards Gala, organizată de Asociația Română de Fintech

Raiffeisen Bank România și iFactor au încheiat un parteneriat strategic prin intermediul căruia, pentru solicitările de factoring, banca utilizează iFactor Pure Analytics, un instrument inovator de evaluare a creditelor, bazat pe Date Alternative (Social Media, Profilare Psihometrică, Amprentă Digitală, Comportament de tranzacționare, PSD2 account information), dezvoltat într-un model SaaS API.

iFactor Pure Analytics este o soluție digitală care permite Raiffeisen Bank să efectueze o analiză mai rapidă și mai detaliată atât a IMM-urilor, cât și a corporațiilor care solicită servicii de factoring, identificând oportunități de finanțare a acestora.

“Parteneriatul cu iFactor reprezintă pentru noi un pas semnificativ în finanțarea companiilor românești prin produsul de factoring, evidențiind dorința noastră de a ne menține în avangarda progreselor tehnologice și de a oferi soluții inovatoare și rapide care să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale sectorului financiar.” – Cristina Kalinov, Manager Departament Forfetare și Factoring, Raiffeisen Bank România.

Prin utilizarea acestui instrument, fluxurile de business funcționează integrat cu instrumente avansate de artificial intelligence simplificând astfel procesul de analiză și îmbunătățind gestionarea riscurilor.

„Suntem încântați de parteneriatul cu Raiffeisen Bank și pentru faptul ca le oferim soluția noastră de Business Credit Risk intelligence de ultimă generație, iFactor Pure Analytics. Parteneriatul validează importanța informațiilor bazate pe date alternative în peisajul financiar si mai ales utilizarea inteligenței artificiale în zona de gestionare date și evaluarea potențialelor fraude și a potențialului de business.” – Cosmin Curticăpean, CEO, iFactor.

Colaborarea dintre Raiffeisen Bank și iFactor a început în urma câștigării competiției Elevator Lab în 2020 de către iFactor, urmată de dezvoltarea unui proiect pilot – Proiect de Concept (PoC).

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

iFactor este un serviciu Embedded de Credit Risk Intelligence, care deschide un nou orizont de creștere pentru antreprenori, accelerând în același timp procesul analitic al băncilor, de la vânzări la analiza de risc de credit și monitorizare, revoluționând industria de creditare prin tehnologie AI avansată, pentru a crea un scor de credit complet, bazat pe Date Alternative, reducând astfel riscul de fraudă sau de neplată, crescând în același timp rata de conversie.

  • Alte articole:

    Noi unități de reciclare PET și sticlă: dezvoltarea economică a regiunii Brad–Hunedoara

    FEPRA marchează un pas important pentru municipiul Brad și pentru infrastructura de reciclare a României, odată cu inaugurarea noilor unități de reciclare PET și sticlă dezvoltate aici. Noile fabrici reprezintă…

    Citeste articolul
    Noul spațiu de evenimente HALO Events din București, investiție de peste 4 milioane de euro

    O nouă destinație spectaculoasă își face apariția pe harta evenimentelor din România: HALO Events – cel mai mare spațiu de evenimente din Europa echipat cu LED panoramic 360°. Amplasat în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială