250.000 de clienți BT Pay economisesc prin Round Up, cu dobândă de 4%/an

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up. Cu peste 12.000 de clienți care își activează Round Up în fiecare lună, este una dintre cele mai accesate funcționalități ale BT Pay, informează Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România.

Sistemul Round Up presupune:

  • economii la fiecare plată făcută la POS sau online cu unul dintre cardurile de debit BT, digital sau fizic, dobânda fiind de 4%/an;
  • rotunjirea automată a fiecărei plăți efectuate cu unul dintre cardurile BT de debit, până la multiplul selectat (1 leu, 5 lei sau 10 lei), care poate fi modificat oricând. De exemplu, dacă pragul de rotunjire este de 10 lei, pentru o plată de 3,5 lei, round up-ul este de 6,5 lei.
  • transfer automat, din contul curent în lei în contul de economisire Round Up, a diferenței provenite din suma rotunjită;
  • acces oricând la banii economisiți prin transfer în unul dintre conturile curente de la Banca Transilvania;
  • posibilitatea de a verifica în aplicația BT Pay suma economisită prin Round Up și istoricul tranzacțiilor.

Cei mai mulți clienți BT cu Round Up au vârste de 27–42 de ani (37%), 18–26 de ani (34%) și 14 –17 ani (20%). Opțiunea Round Up se activează din BT Pay: Setări card/Activează Round Up.

  • Alte articole:

    YUNITY Park, contract de închiriere pe termen lung cu Procter & Gamble România

    Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România și dezvoltatorul proiectului de birouri premium YUNITY Park, anunță semnarea unui contract de închiriere pe termen…

    Citeste articolul
    MSCI a îmbunătățit ratingul ESG pentru Grupul PPC, de la BBB la A

    Grupul PPC a obținut ratingul ESG „A” din partea MSCI, furnizor global de indici, anterior fiind evaluat cu ratingul „BBB”. Această evaluare reflectă progresul constant al Grupului în domeniul sustenabilității…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere