Noul Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G în varianta Mystic Silver și o serie de activări speciale Xiaomi în cadrul The Color Run

Xiaomi prezintă noul Redmi Note 13 Pro+ 5G Mystic Silver în cadrul ediției The Color Run ce va avea loc în 20 aprilie, în București. Pentru pasionații de mișcare, Xiaomi derulează în prezent, prin canalele proprii de Social Media, și un concurs ce oferă acces la The Color Run.

Noul Redmi Note 13 Pro+ 5G Mystic Silver funcționează cu un procesor MediaTek Dimensity 7200-Ultra, ce asigură o performanță rapidă și fluidă a telefonului. În plus, smartphone-ul are și o cameră foto triplă, de 200 MP, pentru fotografii de înaltă calitate și videoclipuri 4K.

Bateria de mare capacitate de 5000mAh a smartphone-ului poate fi încărcată în cel mai scurt timp, prin tehnologia ultra-rapidă de 120W.

Redmi Note 13 Pro+ 5G ediția specială Xiaomi Fan Festival se alătură gamei Redmi Note 13 și se remarcă prin finisajul Mystic Silver pe spate, decorat cu logo-ul Xiaomi Fan Festival. Creată printr-un proces complex de design, partea din spate are o bază argintie, acoperita cu sticlă. Pe aceasta, dispozitivul are un super logo realizat meticulos folosind nanolitografia. Rezultatul este un efect de refracție, care face ca logo-ul să prinda viață.

Terminalul are un wallpaper exclusiv care completează spatele metalic al dispozitivului și o varietate de stickere cu tema Xiaomi Fan Festival, permițând utilizatorilor să își creeze propriul model unic de logo. Aceasta colecție celebrează atuurile tehnologice ale Xiaomi și le oferă fanilor o modalitate tangibilă de a se conecta cu marca.

Noul smartphone este disponibil pe mi-home.ro, la un preț special de 2.199 lei.

Din rolul de partener al The Color Run, Xiaomi facilitează accesul la eveniment pentru iubitorii de sport, printr-un concurs ce se desfășoară pe canalele de Social Media ale companiei cu invitații la competiție ca premii.

În cadrul evenimentului, zona dedicată Xiaomi va include nu doar noile smartphone-uri, ci și o serie de dispozitive și accesorii inteligente, adecvate unui stil dinamic de viață și atractive pentru fiecare pasionat de tehnologie. Mai mult, zona Xiaomi va găzdui o serie de activări speciale și va fi punct de reper pentru pasionații de sport, influenceri și public.

În 2023, edițiile The Color Run au cumulat 27.400 de participanți – 61% de sex feminin și 39% masculin. Segmentul de vârstă 26-35 de ani a fost cel mai bine reprezentat la eveniment, cu 29,9% din participanți, urmat de 18-25 de ani, cu 19% și, respectiv, 36-45 de ani, cu 18%.

Mai mult, noul membru al gamei Redmi Note 13 va putea fi văzut și testat între 24 și 28 aprilie, în zona specială de experiențe Xiaomi ce va fi găzduită de Mega Mall, intrarea din Bulevardul Pantelimon, etaj 1, aripa dreaptă. Noul spațiu Xiaomi va da posibilitatea de testare și experiențe hands-on pentru smartphone-uri, dar și accesorii inteligente precum ceasuri sau căști, și va include activări speciale pentru public.

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la data de 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și de producție inteligentă, cu smartphone-uri și dispozitive inteligente conectate printr-o platformă Internet of Things (IoT) ca element central.

Pornind de la viziunea „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovația, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește constant produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a le permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top producătoare de smartphone-uri, cu livrări globale de smartphone-uri care se clasează printre primele trei, iar numărul lunar mediu de utilizatori activi la nivel global (inclusiv smartphone-uri și tablete) a ajuns la 641,2 milioane în decembrie 2023. De asemenea, compania a dezvoltat platforma de consum AIoT (AI+IoT) lider mondial, atingând aproximativ 739,7 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) la 31 decembrie 2023.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistem inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe aspectul uman și se angajează să ofere experiențe cuprinzătoare și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, clasându-se pe locul 360.

Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape