Fundația PepsiCo prelungește colaborarea cu Asociația Casa Bună, în sprijinul copiilor vulnerabili din România

Fundația PepsiCo, brațul filantropic al companiei PepsiCo, și Asociația Casa Bună, organizație dedicată sprijinirii copiilor vulnerabili din România, anunță o nouă etapă în colaborarea lor de succes. Fundația PepsiCo va dona suma de 150.000 de dolari Asociației Casa Bună care astfel va putea continua să ofere sprijin educațional, asistență socială și alimente nutritive copiilor din comunitățile marginalizate din Ferentari, București, și din zonele rurale Nucșoara și Lerești din județul Argeș.

Prin programele sale ambițioase, cu sprijinul Fundației PepsiCo, Asociația Casa Bună își propune să atingă următoarele obiective în 2024:

Evaluarea copiilor și dezvoltarea planurilor de intervenție personalizată:

Acest program a fost lansat în 2022 cu sprijinul Fundației PepsiCo, având în vedere nevoile speciale ale copiilor din comunitățile vulnerabile. În 2024, Asociația Casa Bună se va concentra pe creșterea impactului prin evaluări academice și planuri personalizate de intervenție, gestionarea eficientă a voluntarilor și implicarea în activități extrașcolare.

Construirea comunităților rurale puternice:

Obiectivul pentru 2023 a fost creșterea prezenței offline/fizică în comunitățile rurale. În 2023, au fost deschise două spații fizice în satul Nucșoara: o școală veche transformată într-un after-school și o cabană nou construită, care servesc ca locuri pentru tabere educaționale. Astfel, anul acesta, Asociația Casa Bună va continua să fie prezentă în comunitățile locale prin lecții online, ateliere vocaționale regulate care ajută copiii să-și dezvolte abilități și încredere, activități educaționale cu accent pe copiii preșcolari și burse pentru a-i menține pe copiii mai mari aproape, dezvoltându-și aptitudinile pentru viitoarele locuri de muncă.

Abordarea insecurității alimentare:

În 2023, s-a observat că distribuțiile de alimente atrag mai multe familii care doresc să-și înscrie copiii la activități educaționale și oferă stabilitate pentru desfășurarea acestora. În 2024, distribuțiile de alimente vor continua în Ferentari și Nucșoara, extinzându-le și în comunitatea Lerești. În total 222 de familii și 400 de copii beneficiază de aceste alimente.

Suport IT:

Aproximativ 20.000 de ore de lecții online au fost asigurate din 2021 prin intermediul aceluiași program, alimentând creșterea educațională. Cu ajutorul internetului, se poate ajunge în comunități izolate unde voluntarii nu sunt disponibili. Având în vedere că programul de tutorat online este cel cu cea mai mare acoperire, unul dintre principalele obiective de anul acesta al asociației este de a se asigura că toți cei 400 de copii înscriși în sistem sunt echipați pentru sesiunile de tutorat online.

„La Fundația PepsiCo, credem că implicarea activă în comunitățile din care facem parte este esențială. Parteneriatul nostru cu Asociația Casa Bună este mai mult decât o simplă donație, este o punte de legătură între noi și copiii vulnerabili din România. Prin sprijinul nostru, am reușit să aducem zâmbete pe fețele copiilor și speranță în sufletele familiilor lor. Am văzut cum programele educaționale, asistența socială și alimentele nutritive le oferă o șansă reală la un viitor mai bun. Suntem hotărâți să continuăm această colaborare pe termen lung, pentru a construi o Românie mai bună, în care toți copiii au șansa la o copilărie fericită și un viitor prosper”, a spus Andrea Pont, Coordonator al Fundației PepsiCo pentru Europa.

“Suntem de patru ani prezenți în comunitățile rurale din județul Argeș și în trei dintre acești patru ani am făcut casă bună împreună cu prietenii de la Fundația PepsiCo și PepsiCo România. Suntem în punctul în care copii care nu știau literele când i-am cunoscut, acum citesc texte simple și înțeleg ce citesc, suntem în punctul în care creștem săptămânal numărul copiilor incluși în program, de la cei mai mici, de trei anișori, la adolescenții care se pregătesc pentru evaluarea națională și, nu în ultimul rând suntem în punctul în care reușim să angajăm unii dintre tinerii care au crescut alături de noi în acești patru ani. Culegem roadele unei munci susținute și ale unei colaborări minunate cu oamenii minunați de la PepsiCo, care ne-au înțeles nevoile și ne-au oferit sprijinul lor pentru a crește comunități rurale sănătoase”, a declarat Anca Sandu, Președintele Asociației Casa Bună.

Casa Bună este un ONG care sprijină copiii care locuiesc în Ferentari, București, de mai bine de 10 ani. Scopul organizației este de a reduce ratele de abandon școlar, de a sprijini copiii cu resurse de învățare, hrană cu valoare nutritivă și asistență medicală – toate cu scopul holistic de a-i ajuta să reușească în viața lor profesională. Începând din decembrie 2021, Fundația PepsiCo a acordat Asociației Casa Bună o finanțare de 250.000 de dolari pentru a ajuta copiii să dezvolte abilități viitoare și pentru a promova oportunitățile economice acolo unde erau cel mai mult necesare.

Fundația PepsiCo, filiala filantropică a PepsiCo, investește în elementele esențiale ale unui sistem alimentar durabil cu misiunea de a sprijini comunitățile înfloritoare. Lucrând cu organizații non-profit și experți din întreaga lume, ne concentrăm să ajutăm comunitățile să obțină acces la securitatea alimentară, apă sigură și oportunități economice. Ne străduim să obținem un impact tangibil în locurile în care trăim și lucrăm, colaborând cu alți colegi din industrie, organizații locale și internaționale și angajații noștri pentru a determina schimbări la scară largă în problemele care contează pentru noi și au importanță globală.

De mai bine de zece ani, un grup de voluntari condus de Valeriu Nicolae și Hannah Slavik a sprijinit copiii vulnerabili care locuiesc în zona ghetoului din Ferentari, București. Deși scopul inițial era reducerea abandonului școlar, Casa Bună și-a dat seama curând că copiii au nevoie de mai mult decât ajutor la teme pentru a reuși la școală. De asemenea, au nevoie de rechizite școlare, haine și încălțăminte curate, exerciții fizice, hrană sănătoasă, asistență medicală și încurajare. În timp, numărul copiilor implicați în activitățile noastre a crescut, iar grupul de voluntari care oferă sprijin a devenit din ce în ce mai mare. În iulie 2020, această comunitate a decis să ia formă legală și a devenit „Casa Bună”.

  • Alte articole:

    Monsson a lansat o soluție de stocare a energiei optimizată pentru clima scandinavă

    Monsson, un grup internațional de soluții pentru energie regenerabilă, specializat în energie eoliană și solară, stocarea energiei și hidrogen verde, cu sediul central în România, a dezvoltat o soluție de…

    Citeste articolul
    Noi dispozitive Lenovo ThinkPad pentru profesioniști – creatori de conținut, ingineri, utilizatori avizați și echipe hibrid

    Lenovo a lansat un portofoliu actualizat de dispozitive ThinkPad concepute pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale profesioniștilor de azi – de la creatori de conținut și ingineri până…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile