Arçelik își va redenumi toate operațiunile globale, inclusiv cele din România, sub un singur brand corporativ: Beko

Arctic S.A., liderul pieței de electrocasnice din România, își aliniază denumirea cu noua identitate corporativă la nivel global și devine Beko România S.A., din aprilie 2024. Această transformare face parte din procesul prin care Arçelik își va redenumi operațiunile globale sub brandul corporativ internațional Beko. Exploatând patrimoniul și inovația mărcii de consum Beko, brandul corporativ Beko reunește angajații, operațiunile și partenerii pentru a-și consolida poziția de lider mondial în industria de electrocasnice.

Decizia luată de Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor, prin care Arctic S.A. devine Beko România S.A, marchează o etapă importantă în evoluția companiei. Acest proces de rebranding corporativ nu va avea consecințe asupra activității de zi cu zi a companiei, ci este menit să îi consolideze poziția pe piața internațională. De asemenea, se va asigura continuitatea tuturor brandurilor din portofoliu care generează valoare locală, astfel că brandul Arctic nu va fi afectat, produsele Arctic continuând tradiția de excelență și inovație, reflectând angajamentul continuu al companiei de a oferi electrocasnice de înaltă calitate la prețuri accesibile care îmbunătățesc viața de zi cu zi. Prin aceasta, compania își reafirmă dedicarea de a răspunde atât nevoilor consumatorilor săi locali cât și la nivel global, integrând cele mai recente tehnologii și tendințe de sustenabilitate în designul produselor sale, asigurând astfel că tradiția și inovația merg mână în mână pentru un viitor sustenabil.

Începând cu anul 2002, Arçelik a investit în România peste 391 de milioane de euro în dezvoltarea capacității de producție, dar și în noi tehnologii sau sisteme moderne de management al producției. România își păstrează rolul strategic în cadrul Beko, țara noastră fiind o piață importantă de producție, datorită celor două fabrici – cea de frigidere de la Găești și cea de mașini de spălat rufe de la Ulmi. Aceasta din urmă este singura unitate de producție Industry 4.0 a grupului care a primit din partea Forumului Economic Mondial (WEF) statutul de Sustainability Lighthouse, în semn de recunoaștere a performanțelor sale în materie de sustenabilitate. În prezent, 84% din producția totală din fabricile de la Găești și de la Ulmi este exportată în peste 80 de țări. În România se produc trei branduri puternice – Arctic, Beko și Grundig, care oferă consumatorilor produse de înaltă calitate, la standarde internaționale.

„Suntem entuziasmați de această nouă etapă și de direcția pe care Beko o conturează pentru următorii ani. Rămânem fideli obiectivelor noastre de a oferi servicii de excepție pentru clienți, de a dezvolta soluții inovatoare și de a pune pe piață produse de calitate superioară. În plus, suntem nerăbdători să ne implicăm în explorarea unor oportunități și idei pentru colaborări constructive, cu scopul de a contribui la un viitor mai bun pentru industria de electrocasnice. Sunt mândru să mă aflu la conducerea companiei într-un moment atât de important pentru echipa noastră. De-a lungul anilor petrecuți aici am dezvoltat o legătură specială cu România, iar decizia de astăzi reprezintă un nou pas în angajamentul meu față de această țară care mi-a devenit acasă”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer, Arctic.

„Această schimbare este o oportunitate majoră pentru România și un moment definitoriu în istoria companiei noastre. Prin asocierea cu un brand corporativ puternic cum este Beko, avem acum șansa să ne consolidăm poziția pe piața internațională și să contribuim la promovarea și dezvoltarea industriei electrocasnicelor din țara noastră. De asemenea, această tranziție este esențială pentru a sprijini creșterea noastră deja solidă la nivel global, consolidând în același timp încrederea și loialitatea retailerilor față de brandurile noastre”, a adăugat Gabriel Eremia, Director de Marketing & Product Management, Arctic.

Arçelik a realizat în ultimele două decenii o creștere semnificativă prin investiții și achiziții în diverse regiuni ale lumii, devenind un lider global cu subsidiare în 57 de țări și cu 45 de unități de producție în 13 state. Pe parcursul acestui an, toate operațiunile globale vor fi reunite sub un singur nume de brand corporativ – Beko.

Astfel, Beko începe un nou capitol în calitate de jucător global, valorificând moștenirea bazată pe tehnologii inovatoare și obiective de sustenabilitate ambițioase, conturându-se ca lider cu vizibilitate și recunoaștere la nivel mondial.

Compania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor, în care au fost produse până în prezent peste 4 milioane de unități.

Arctic este liderul pieței de electrocasnice locale. Cu o istorie de peste jumătate de secol, compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări. Arctic a devenit parte din Arçelik din 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ atât cifra de afaceri, cât și capacitatea de producție, integrând sustenabilitatea ca parte centrală a modelului său de afaceri.

Compania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa.

Compania Arctic a obținut certificarea internațională Best Places to Work 2023, fiind recunoscută drept unul dintre angajatorii de top din România. Arctic și-a menținut în 2023 poziția de lider în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top „Cele mai puternice branduri românești”, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ.

Cu peste 55.000 de angajați la nivel mondial, Beko are subsidiare în 57 de țări și 45 de fabrici în 13 țări. Beko deține 22 de mărci proprii sau utilizate cu licență limitată (Arçelik, Beko, Whirlpool, Grundig, Hotpoint, Arctic, Ariston, Leisure, Indesit, Blomberg, Defy, Dawlance, Hitachi, Voltas Beko, Singer, ElektraBregenz, Flavel, Bauknecht, Privileg, Altus, Ignis, Polar). Beko a devenit cea mai mare companie de produse electrocasnice din Europa conform cotei cantitative de piață (pe baza volumelor) și a ajuns la o cifră de afaceri consolidată de 8 miliarde de euro, în 2023.

Cele 31 de centre de cercetare-dezvoltare și design Beko din întreaga lume găzduiesc peste 2.300 de cercetători, deținând peste 3.500 de cereri de brevete internaționale înregistrate până în prezent. În 2023 compania a obținut, pentru al cincilea an consecutiv, cel mai ridicat scor dintre companiile din domeniu în Indexul de Sustenabilitate Dow Jones S&P Global Corporate Sustainability Assessment (pe baza rezultatelor din data de 27 octombrie 2023). Viziunea companiei Beko este „Respecting the World, Respected Worldwide”.

  • Alte articole:

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță astăzi achiziția primului său autocamion electric, modelul Volvo FM Electric 4×2, care va contribui la aprovizionarea cu materii prime…

    Citeste articolul
    tbi bank și Safety Broker: parteneriat strategic prin care oferă asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

    Nevoia consumatorilor de a avea acces la noi instrumente eficiente de finanțare a crescut în actualul context economic, inclusiv în domeniul asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare se află pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri la BVB, și-a recrutat Director de Vânzări și Tranzacționare de la Bank of America

    Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri la BVB, și-a recrutat Director de Vânzări și Tranzacționare de la Bank of America

    Lenovo: noua stație de lucru mobilă AI PC ThinkPad P14s Gen 5, echipată cu procesoare AMD Ryzen PRO

    Lenovo: noua stație de lucru mobilă AI PC ThinkPad P14s Gen 5, echipată cu procesoare AMD Ryzen PRO

    Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București

    Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București