Marțea Mastercard, etapa în supermarketuri – cashback de 10% direct pe cardul Mastercard înscris în program

Programul Marțea Mastercard, lansat la începutul acestui an, continuă să ofere avantaje financiare accesibile tuturor posesorilor de carduri Mastercard eligibile*, emise de instituțiile financiare eligibile conform regulamentului disponibil pe priceless.com/marti. Compus din patru campanii tematice, secvențiate pe fiecare trimestru, Marțea Mastercard intră în cea de-a doua etapă și aduce cashback automat pentru tranzacții efectuate la toate supermarketurile și magazinele alimentare, atât fizice, cât și online, în fiecare zi de marți a săptămânii.

Astfel, în perioada 2 aprilie – 25 iunie 2024, posesorii de carduri Mastercard se pot bucura de cumpărături alimentare mai avantajoase prin cashback de 10% direct pe cardul Mastercard înscris în program, pentru tranzacții efectuate în zilele de marți, la plățile de minimum 100 lei, în limita a 15 lei per tranzacție și 50 lei per card, per campanie. Până în prezent, programul a înregistrat o popularitate sporită, cu 53.500 de carduri înregistrate la data de 1 aprilie, din care 74% au primit cashback. Plățile de taxe și impozite au cumulat 58%, în timp ce plățile de utilități au reprezentat 42% din plățile efectuate marți.

„Mastercard rămâne același puternic promotor al plăților digitale și ne bucură să vedem confirmată utilitatea programului prin numărul mare de carduri înregistrate și procentul ridicat de cashback acordat. Dacă în primul trimestru ne-am propus ca prin Marțea Mastercard să stimulăm un comportament civic responsabil prin recompensarea taxelor plătite cu cardul chiar de la începutul anului, primăvara aceasta ne dorim să îmbunătățim experiența cumpărăturilor în magazinele alimentare și supermarketuri, transformându-le în momente de bucurie alături de cei dragi. Spre deosebire de campaniile în cadrul cărora se acordă puncte, aici cashback-ul se acordă în bani înapoi pe card, fiind un beneficiu tangibil pentru consumator, și se aplică automat în urma înscrierii, fără nicio altă intervenție ulterioară din partea comerciantului partener sau a consumatorului. Prin acest program versatil, derulat pe tot parcursul anului în industrii de largă utilizare, ne propunem să promovăm plata cu cardul ca un gest cotidian și firesc, obiectivul fiind de a aduce mai mulți oameni în economia digitală unde, iată, se pot bucura de avantaje reale și de o experiență de plată sigură și excelentă, oricând și de oriunde”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.

A doua jumătate a anului este dedicată plăților efectuate în locații fizice din afara României (2 iulie – 24 septembrie) și plăților online (1 octombrie – 31 decembrie). Deținătorii de carduri Mastercard eligibile, emise de instituțiile financiare eligibile conform regulamentului, pot accesa cashback-ul gratuit, prin înscrierea cardului pe priceless.com/marti. Odată ce posesorul își înscrie cardul pe platformă, va putea participa automat la toate campaniile ulterioare din program.

Mai multe detalii despre campanie și regulamentul programului sunt disponibile la priceless.com/marti. Deținătorii de carduri Mastercard sunt invitați să își înscrie cardul eligibil și să se bucure de cashback, în timp ce clienții care doresc să aibă acces la aceste avantaje pot solicita un card Mastercard eligibil de la banca lor.

Pot fi înscrise mai multe carduri Mastercard (debit sau credit) pentru persoane fizice, emise de instituțiile financiare eligibile conform regulamentului disponibil pe priceless.com/marti. Cardurile de masă, cele sociale, cele Maestro/Cirrus sau cele pentru persoane juridice/comerciale nu fac parte din această campanie și nu pot fi înscrise.

  • Alte articole:

    tbi bank reinvestește întregul profit obținut în 2023, de 42,5 milioane euro

    tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, anunță că și-a capitalizat întregul profit net consolidat pentru 2023, în valoare de 42,5 milioane…

    Citeste articolul
    KFC Sinaia – un nou restaurant KFC deschis de către Sphera Franchise Group

    Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, extinde rețeaua KFC prin deschiderea primei unități din Sinaia. Această inaugurare, cea de-a patra din 2024,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    Tudor Communications își lansează propriul software pentru servicii de PR și Branding Personal.

    Tudor Communications își lansează propriul software pentru servicii de PR și Branding Personal.

    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig

    A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig