• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stiri tag - publicitate

Optimizarea SEO \"musca\" puternic din bugetele de promovare online

Optimizarea SEO \

In conditiile in care mediul online este tot mai aglomerat, iar mesajele publicitare clasice (display advertising) au un randament tot mai scazut, se constata in ultima perioada un interes tot mai mare pentru Optimizare SEO. Astfel, din bugetul total de promovare al unui website comercial (magazin online sau alt din de afacere ce atrage clienti din mediul online), o cota tot mai mare se indreapta spre zona de SEO - optimizarea pentru motoarele de cautare (si aici, se poate considera Google...

citeste mai mult

PretzMic.ro de Black Friday: reduceri de pana la 90% la toate modelele de ceasuri

PretzMic.ro de Black Friday: reduceri de pana la 90% la toate modelele de ceasuri

Unul dintre cele mai vizitate magazine online de ceasuri de pe piata romaneasca, PretzMic.ro, a anuntat desfasurarea unei campanii speciale de Black Friday 2015, in zilele de 20, 21 si 22 noiembrie. Incepand de vineri, pe tot parcursul week-endului, absolut toate modelele de ceasuri disponibile in magazin vor fi incluse in campania Black Friday, clientii avand posibilitatea de a le cumpara cu discounturi generoase, de pana la 90%.   Peste 500 de modele de ceasuri si un stoc propriu de...

citeste mai mult

Ziua Publicitatii, editia a II-a si Premiile de Excelenta IAA - 16 noiembrie 2015

Ziua Publicitatii, editia a II-a si Premiile de Excelenta IAA - 16 noiembrie 2015

IAA România anunta cea de a II-a editie a Zilei Publicitătii, eveniment realizat cu sprijinul PRO TV. Aceasta manifestare îsi propune să aducă în atentia tuturor actorilor din piată, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare până la autoritătile din institutiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanta publicitatii in societate.   In prima parte a evenimentului, care se va desfasura la Hilton incepand cu ora 13:30, vor...

citeste mai mult

Marketing digital sau promotii offline - cea de-a 7-a editie MID s-a desfasurat la Stejarii Country Club

Marketing digital sau promotii offline - cea de-a 7-a editie MID s-a desfasurat la Stejarii Country Club

Pe 24 septembrie 2015, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?”   Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa...

citeste mai mult

Second hand, o solutie buna pentru economii in IT&C

Second hand, o solutie buna pentru economii in IT&C

Tehnologia progreseaza cu o viteza ametitoare, produsele de ultima generatie devin "vechi" chiar si in mai putin de un an de la lansare. Producatorii de laptopuri, smartphone-uri si tablete inoveaza mereu, lanseaza permanent noi si noi produse de top. Costurile celor mai recente articole sunt foarte mari, caci inglobeaza nu doar cercetare, ci mai ales marketing, publicitate si comisioane ale marilor retele de retail.    Pentru IMM-uri, achizitia unor astfel de produse poate insemna...

citeste mai mult

Toamna, marketingul direct trece la modul intensiv

Toamna, marketingul direct trece la modul intensiv

Dupa luna perioada de vacanta in care mediul de business a fost setat pe turatii minime, activitatea este in fierbere la inceput de toamna. Septembrie - octombrie este o perioada de foc in afaceri, in cele mai multe domenii. Totul va fi in crestere si vor fi aplicate strategiile pentru acest final de an, culminand cu vanzarile de decembrie.   Bugetele alocate pentru promovare sunt in crestere, iar un segment important il ocupa strategiile de marketing direct. In general, astfel de...

citeste mai mult

Publicitatea in zona de consum, una dintre cele mai eficiente metode de promovare

Publicitatea in zona de consum, una dintre cele mai eficiente metode de promovare

Cele mai multe branduri din sfera bunurilor de larg consum aleg sa se promoveze utilizand canalele conventionale - televiziune, radio, print, internet, outdoor. Evident, aceste canale ajuta la transmiterea mesajului catre o mare masa de potentiali consumatori, la un cost destul de mic analizat dupa numarul de persoane "atinse", dar foarte mare privit in sine ca si cifre implicate.   Totusi, de acasa si pana la hipermarket sau mall, consumatorul poate sa nu mai retina anumite mesaje...

citeste mai mult

Franciza imobiliara, solutie propusa de Galaxy Imob

Franciza imobiliara, solutie propusa de Galaxy Imob

Galaxy Imob, agentie imobiliara cu peste 9 ani de experienta pe piata romaneasca, promoveaza conceptul de franciza imobiliara in intreaga tara, in atentia agentilor care doresc sa se alature unui brand si unei echipe solide.   Agentia Imobiliara - galaxyImob.ro prezinta pe website-ul propriu sistemul de franciza imobiliara prin care ofera un parteneriat flexibil si avantajos. Un element important este faptul ca intreg comisionul din tranzactii imobiliare ramane la francizat, un castig...

citeste mai mult

Locuri de munca in marile companii, disponibile pe hipo.ro

Locuri de munca in marile companii, disponibile pe hipo.ro

Proiectul hipo.ro atrage tot mai multe persoane interesate de a gasi online locuri de munca. Pe langa avantajele generale ale unui portal de recrutare pe internet, hipo.ro are avantajul de a avea parteneriate cu multe mari companii din Romania, corporatii ce ofera conditii foarte bune de munca si salarizare.    Cei ce doresc un job in orasul in care locuiesc pot gasi de exemplu locuri de munca in deva sau locuri de munca in baia mare, insa cu siguranta Bucuresti este orasul cu...

citeste mai mult

Next - campanie noua pentru brandul Aroxol

Next - campanie noua pentru brandul Aroxol

Next Advertising lansează noua campanie de promovare pentru brandul Aroxol în care declară război gândacilor, tântarilor si altor insecte dăunătoare. Sub deviza "Eficientă contra insectelor, protectie pentru tine si familia ta”, campania porneste de la nevoia consumatorilor de a avea o casă apărată de insecte.     Lansată pe 16 mai, campania se va desfăsura pe o perioadă de 10 săptămâni si va cuprinde o serie de spoturi TV. Primul spot...

citeste mai mult

Superscrieri si Avon ofera 3000 de euro - burse pentru realizarea a 3 proiecte jurnalistice

Superscrieri si Avon ofera 3000 de euro - burse pentru realizarea a 3 proiecte jurnalistice

Fundatia Friends For Friends si Avon România lansează Bursele Superscrieri/Avon, un program a cărui menire este să sprijine financiar si profesional autorii români de creative non-fiction care pot să gândească, să documenteze si să finalizeze proiecte jurnalistice complexe, de profunzime, pe tema violentei domestice din România.   Programul constă în trei burse în valoare de 1.000 euro fiecare si se desfăsoară sub umbrela Premiilor...

citeste mai mult

Digital Publishing and Advertising Day, editia a patra - 15 aprilie 2014

Digital Publishing and Advertising Day, editia a patra - 15 aprilie 2014

Agora Group si IAB Romania organizează marti, 15 aprilie, începând cu ora 9.00, la Cafe Tete-a-Tete (Herăstrău) cea de-a 4a editie a Digital Publishing and Advertising Day – eveniment dedicat publishingului online autohton.   Editia de anul acesta îsi propune să aducă în discutie teme si provocări de actualitate cu care se confruntă publicatiile online, subiecte care fac referire la tehnicile, uneltele si tehnologiile de publishing utilizate, la...

citeste mai mult

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna, marile companii au alocat bugete consistente pentru publicitate, marketing, branding si comunicare in general. Mai intai, inca de la final de noiembrie / inceput de decembrie, au aparut ofertele dedicate Sarbatorilor de iarna. Toti suntem mai dornici sa (ne) facem cadouri in luna decembrie, iar ofertele speciale ne dau avant sa ne aruncam in lumea promotiilor si sa profitam de cat mai multe dintre acestea.   Mai tarziu, cu cat s-a apropiat Craciunul, doza...

citeste mai mult

Fotbalul, un canal de marketing

Fotbalul, un canal de marketing

Cu vreo suta de ani in urma, fotbalul era doar fotbal: un teren, niste spectatori, doua echipe de fotbal, echipa de arbitri, tricouri, vestiare... un simplu joc. Cu trecerea anilor, lumea s-a schimbat si in acelasi timp s-a schimbat si fotbalul. Ziarele si-au luat avant, la fel si televiziunea. Fotbalul a inceput sa vanda ziare si sa tina in fata ecranului TV tot mai multi telespectatori.   Mai departe, au inceput sa apara sponsorii, pe tricouri, pe panourile de pe marginea terenului......

citeste mai mult

Marketing in Direct, editia nr. 5 - Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing

Marketing in Direct, editia nr. 5 - Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing

"Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing" - acesta este mesajul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale “Marketing in Direct” (MID), ce va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti. Adresata seniorilor in marketing, comunicare si strategie, MID aduce in discutie in acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.Iesi din tipare cu bani...

citeste mai mult

Pariurile sportive, promovate tot mai mult online

Pariurile sportive, promovate tot mai mult online

Piata de publicitate pe internet, in tara noastra, este in ascensiune an de an. Tot mai multe companii se promoveaza online, utilizand noile tehnologii. Fie ca este vorba despre promovare online clasica prin bannere (platita la afisari sau la click-uri), fie ca este vorba despre campanii speciale de branding ori de campanii care sunt platite strict in functie de rezultate (inclusiv sisteme de afiliere, cu generare de lead-uri sau chiar vanzari), volumul creste considerabil.Un segment care este...

citeste mai mult

Robert Downey Jr. promoveaza noua campanie globala a HTC

Robert Downey Jr. promoveaza noua campanie globala a HTC

HTC lansează cea mai ambițioasă campanie de până acum. Platforma Change reprezintă o strategie integrată ce se aplică pe termen lung şi care sărbătoreşte cei 17 ani de inovație în industria de telefonie mobilă. Aceasta va constitui mesajul companiei - acela că HTC inspiră inovație pentru că reprezintă “orice îți poţi dori”. Dispunând de o gamă largă de activități în domeniul digital, social, de PR și ATL, platforma globală...

citeste mai mult

Informatiile personale pot fi extrase prin aplicatiile iOS sau Android instalate pe terminale

Informatiile personale pot fi extrase prin aplicatiile iOS sau Android instalate pe terminale

Aplicațiile sunt la fel de invazive și de curioase indiferent dacă rulează pe terminale cu Android sau pe cele cu iOS, iar concepția potrivit căreia un sistem de operare ar fi mai sigur decât altul este greșită, relevă un studiu derulat de Bitdefender pe parcursul a mai bine de un an de cercetare, timp în care au fost analizate 314.474 aplicații de Android și 207.873 aplicații de iOS. Astfel, ecosistemul aplicațiilor gratuite pentru terminalele mobile este gratuit...

citeste mai mult

Piata de publicitate online a crescut in 2013 si a ajuns la cota de piata de 14%, conform Media Fact Book Initiative 2013

Piata de publicitate online a crescut in 2013 si a ajuns la cota de piata de 14%, conform Media Fact Book Initiative 2013

Agentia de media Initiative a lansat Media Fact Book 2013, editia a saptesprezecea a singurei analize complete a pietei românesti de media, ce pune in evidentă tranformările pietei pe parcursul anului 2012, precum si  perspectivele si tendintele pentru 2013. “Fragmentarea atentiei consumatorului de media trasează noi coordonate în stabilirea strategiilor de comunicare media ale brandurilor. Suprapunerea consumului pe două sau mai multe medii este din ce in ce mai...

citeste mai mult

Scoala ADC*RO a premiat absolventii celei de-a 5-a editii

Scoala ADC*RO a premiat absolventii celei de-a 5-a editii

În cadrul petrecerii de absolvire, care a avut loc la Institute, the café, scoala ADC*RO a premiat cei mai buni cursanti din cadrul acestei editii. După mai bine de 3 luni de cursuri si tutorate, cei 23 de absolventi ai celei de-a 5-a editii a scolii ADC*RO s-au întâlnit la Institute, the café, alături de tutori si prieteni, pentru a sărbători absolvirea singurei scoli de concept din România. Tot cei care au reusit să termine cursurile scolii ADC *RO...

citeste mai mult