• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stiri tag - PR

Marketing digital sau promotii offline - cea de-a 7-a editie MID s-a desfasurat la Stejarii Country Club

Marketing digital sau promotii offline - cea de-a 7-a editie MID s-a desfasurat la Stejarii Country Club

Pe 24 septembrie 2015, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?”   Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa...

citeste mai mult

Nu aduce anul ce aduce... cea de-a 7-a editie MID

Nu aduce anul ce aduce... cea de-a 7-a editie MID

Ne pregatim caietul de notite, scoatem stiloul de la purtator, ne inarmam cu multa atentie, pentru ca in septembrie ne reintoarcem pe bancile scolii, la cea de-a saptea editie MID, singura conferinta de Direct Marketing din Romania.   Dupa cum bine ne-am obisnuit din editiile anterioare, conferinta „Marketing in Direct” (24 Septembrie 2015, Stejarii Country Club) aduce in atentie si de data aceasta un alt subiect intens dezbatut de oamenii din lumea marketingului –...

citeste mai mult

Golin Romania - trei premii la CSR Awards 2015

Golin Romania - trei premii la CSR Awards 2015

Impreună cu Orange România, KFC si Pizza Hut, Golin România a obtinut trei premii în cadrul editiei 2015 a Romanian CSR Awards, competitia care premiază anual cele mai de impact proiecte de responsabilitate socială corporativă.   „Proiectele de CSR sunt speciale pentru că materializarea lor înseamnă că am reusit să găsim solutii pentru a rezolva nevoile identificate de clientii nostri în comunitate. Faptul că pentru al treilea an consecutiv...

citeste mai mult

Golin, noul brand pentru GolinHarris

Golin, noul brand pentru GolinHarris

GolinHarris, una din retelele de relatii publice de top la nivel global, devine Golin. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, o matrice de organizare revolutionară, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, create special pentru a răspunde schimbărilor din industria de comunicare.    “Matricea g4 a reinventat modelul în care gândim si lucrăm în agentie”, spune Fred Cook, CEO Golin. “Nu mai suntem compania...

citeste mai mult

GolinHarris sustine cursuri in cadrul MBA-ului oferit de CityU of Seattle, pentru al treilea an consecutiv

GolinHarris sustine cursuri in cadrul MBA-ului oferit de CityU of Seattle, pentru al treilea an consecutiv

GolinHarris Bucuresti continuă parteneriatul cu CityUniversity of Seattle (CityU), prin intermediul Globaltraining România. Pentru al treilea an consecutiv, Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris, este Lector al cursului de Public Relations and Media Management.    “Suntem fericiti că Hortensia a acceptat invitatia noastră si în acest an, cursurile sustinute de ea reprezentând unul dintre punctele de atractie ale MBA-ului oferit de CityU. De la...

citeste mai mult

Lidl - pachet de servicii medicale oferit angajatilor din Romania

Lidl - pachet de servicii medicale oferit angajatilor din Romania

Lidl setează noi standarde de muncă pentru angajatii săi oferind din luna aprilie un pachet privat de servicii medicale în cadrul celor mai bune 470 de clinici din tară. Astfel, angajatii Lidl vor avea acces la peste 650 de tipuri de servicii ultramoderne de investigatii, tratamente medicale si consultatii de specialitate.   Prin intermediul acestei initiative, Lidl vine în sprijinul angajatilor, facilitându-le acestora accesul la îngrijire medicală privată...

citeste mai mult

Robert Downey Jr. promoveaza noua campanie globala a HTC

Robert Downey Jr. promoveaza noua campanie globala a HTC

HTC lansează cea mai ambițioasă campanie de până acum. Platforma Change reprezintă o strategie integrată ce se aplică pe termen lung şi care sărbătoreşte cei 17 ani de inovație în industria de telefonie mobilă. Aceasta va constitui mesajul companiei - acela că HTC inspiră inovație pentru că reprezintă “orice îți poţi dori”. Dispunând de o gamă largă de activități în domeniul digital, social, de PR și ATL, platforma globală...

citeste mai mult

MediHelp Accident Cover - asigurare promovata de MediHelp International

MediHelp Accident Cover - asigurare promovata de MediHelp International

Pentru că studiile europene arată că accidentele sunt printre cele mai comune cauze de deces în România, MediHelp International lansează MediHelp Accident Cover, o asigurare cu primă anuală începând de la 50 Euro și cu o acoperire maximă care poate ajunge până la 100.000 Euro. România are cea mai ridicată rată de mortalitate din cauza accidentelor rutiere din întreaga Uniune Europeană, străzile sale fiind de 8 ori mai periculoase...

citeste mai mult

Programul Zambet de copil - 170000 de lei stransi in cadrul campaniei initiate de Lidl

Programul Zambet de copil - 170000 de lei stransi in cadrul campaniei initiate de Lidl

Programul “Zâmbet de copil”, desfășurat de compania Lidl în perioada 8 aprilie 2013 – 1 iunie 2013, pentru sprijinirea copiilor din comunităţile sărace din România a reușit să adune suma de 170.000 de lei.  Fondurile colectate vor asigura hrana zilnică pe durata unui semestru școlar pentru aproximativ 300 de copii din centrele educaționale ale Salvaţi Copiii din orașele: București, Cluj,  Reșița, Hunedoara, precum și pentru familii...

citeste mai mult

Lidl Romania implineste 2 ani de prezenta pe Facebook

Lidl Romania implineste 2 ani de prezenta pe Facebook

Lidl România sărbătoreste doi ani de prezentă în social media, printr-o actiune dedicată fanilor de pe pagina de Facebook a companieiLidl România sărbătoreste 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu această ocazie, compania a pregătit concursuri cu premii instant, prin care îsi răsplăteste fanii ce i-au fost alături de-a lungul timpului.Pagina de Facebook Lidl România este, la nivel local, cea mai activă pagină de companie,...

citeste mai mult

Vodafone se mentine in fruntea clasamentului celor mai active branduri in social media din Romania

Vodafone se mentine in fruntea clasamentului celor mai active branduri in social media din Romania

Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului. Vodafone se mentine in fruntea clasamentului, urmat de Samsung, Danone, Avon, Pepsi, Heineken, Cosmote, Coca-Cola, Ford, Orange. Lista integrala a brandurilor din Top Social Brands 2013,...

citeste mai mult

Mister Pantastic, în campania de rebranding Pizza Hut Delivery, cu ajutorul GolinHarris

Mister Pantastic, în campania de rebranding Pizza Hut Delivery, cu ajutorul GolinHarris

GolinHarris a comunicat campania de rebranding a PHD România, serviciul de furnizare de produse la pachet sau prin livrare la domiciliu al Pizza Hut, devenită din luna aprilie a acestui an Pizza Hut Delivery. Echipa GolinHarris a dezvoltat conceptul de comunicare pentru rebranding, centrat pe un personaj foarte simpatic, Mr. Pantastic. Creație originală a agenției, Mr. Pantastic a comunicat prin toate canelele importante: online și offline, media, bloggeri și marele...

citeste mai mult

Scoala de inovatie, editia a doua - proiect realizat de Ogilvy PR

Scoala de inovatie, editia a doua - proiect realizat de Ogilvy PR

Ogilvy Public Relations Bucuresti semnează cea de-a doua editie a programului de educatie “Scoala de inovatie”, realizat în cadrul platformei de responsabilitate socială Adrem Invest „Viitorul alege inovatia”. Programul “Scoala de inovatie” realizat pentru Adrem Invest –  companie românească orientată către inovatie, specializată în ingineria tehnologică – are ca obiectiv încurajarea inovatiei în...

citeste mai mult

Top Agentii de PR 2013 la PR and the WEB - locul 1: GMP PR, urmata de McCann PR si Graffiti PR

Top Agentii de PR 2013 la PR and the WEB - locul 1: GMP PR, urmata de McCann PR si Graffiti PR

Revista Biz si Unlock Market Research au lansat rezultatele studiului “Top agentii de PR” in cadrul evenimentului PR and the WEB, organizat miercuri, 5 iunie, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel.Studiul reprezinta prima cercetare de profunzime a pietei luand in calcul pentru realizarea clasamentelor atat indicatori subiectivi precum notorietatea agentiilor, ratele de angajare ale agentiilor, potentialul agentiilor de a fi invitate la pitch-uri si nivelul de perceptie privind...

citeste mai mult

THE PRACTICE a primit doua premii in cadrul Galei EMEA Sabre Awards 2013

THE PRACTICE a primit doua premii in cadrul Galei EMEA Sabre Awards 2013

THE PRACTICE a fost desemnata Eastern Europe Consultancy of the Year, in cadrul galei de premiere EMEA SABRE Awards 2013, desfasurata la Barcelona. Este pentru prima data cand o agentie romaneasca de relatii publice primeste aceasta recunoastere la nivel international.The Holmes Report, organizatorul SABRE Awards, a acordat titlul Consultancy of the Year pentru 19 categorii regionale, dupa ce finalistii categoriilor au fost selectati din randul celor 200 de companii participante in cadrul...

citeste mai mult

GolinHarris sustine in continuare programul de MBA oferit de CityUniversity of Seattle

GolinHarris sustine in continuare programul de MBA oferit de CityUniversity of Seattle

GolinHarris continuă sustinerea programului de MBA oferit de CityUniversity of Seattle (CityU), unul din cele mai de succes programe de MBA din România si din lume. Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris, este si anul acesta lector al cursului de Public Relations and Media Management, ce se desfăsoară în intervalul mai-iunie. CityUniversity of Seattle este prezentă în România încă din 1999, are ca partener oficial  Globaltraining...

citeste mai mult

King.com intra in portofoliul People

King.com intra in portofoliul People

Începând cu luna martie 2013, King.com, dezvoltatorul de jocuri pentru mobile si Facebook, este cel mai nou nume intrat în portofoliul People Public Relationships Agency. Agentia va oferi servicii de consultantă strategică, gestionarea relatiei cu presa si implementarea tuturor actiunilor de comunicare pentru studioul din Bucuresti. „Vrem ca românii să stie că titlurile de jocuri care ocupă locurile de frunte în topurile din lumea întreagă sunt...

citeste mai mult

Noi experiente marca pastel la inceputul lui 2013

Noi experiente marca pastel la inceputul lui 2013

Anul acesta, pastel mizeaza pe crearea de experiente si imbunatatirea performantei interne. Acestea sunt cele doua zone in care se va investi, iar strategia a fost deja implementata prin aparitia a doua noi posturi fara precedent in istoria agentiei, acela de Experience Designer si cel de Performance Manager.  „Frumusetea porneste din interior. La fel si atentia pe care noi o acordam brandurilor atunci cand gandim campanii de marketing experiential”, a declarat Ioana Mucenic,...

citeste mai mult

Signal Iduna comunica alaturi de Confident Communications

Signal Iduna comunica alaturi de Confident Communications

Signal Iduna, unul dintre liderii pietei germane de asigurări de sănătate, de viată si de accidente, cu filială în România, intră în portofoliul Confident Communications începând cu luna februarie 2013.Confident Communications va asigura pentru Signal Iduna servicii de consultantă si implementare în comunicarea corporate si de marketing si va gestiona relatiile cu presa, cu focus pe avantajele asigurărilor de sănătate pentru segmentul corporate....

citeste mai mult

Clientii si angajatii Lidl au strans 300.000 de lei pentru copiii din comunitatile sarace din Romania, prin intermediul campaniei Zambet de copil

Clientii si angajatii Lidl au strans 300.000 de lei pentru copiii din comunitatile sarace din Romania, prin intermediul campaniei Zambet de copil

Campania “Zâmbet de copil”, desfăsurată de compania Lidl în perioada 06 decembrie 2012 – 07 ianuarie 2013, pentru sprijinirea copiilor din comunitătile sărace din România a reusit să adune suma de 300.000 de lei.  Fondurile colectate vor asigura pe durata unui an scolar hrana zilnică pentru aproximativ 250 de copii din centrele educationale ale Salvati Copiii din orasele: Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi, Petrila, Resita,...

citeste mai mult