• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ING Asigurari de Viata a obtinut un profit de 26,4 milioane RON in primele noua luni din 2008

ING Asigurari de Viata a obtinut un profit de 26,4 milioane RON in primele noua luni din 2008

ING a obtinut in primele noua luni din 2008, un profit brut din activitatea de asigurari si pensii private si facultative de 26,4 milioane RON, in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada din 2007.

"In principal, aceasta crestere a fost sustinuta de investitiile facute in 2007 in activitatea de pensii facultative de catre ING Asigurari de Viata cat si datorita cresterii numarului de clienti", a declarat Cornelia Coman, director general ING Asigurari de Viata.

Pe segmentul de asigurari de viata, volumul primelor brute subscrise in primele noua luni ale lui 2008 a crescut cu 14% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la valoarea de 414 milioane RON.

ING Asigurari de Viata si-a mentinut la niveluri foarte bune indicatorii financiari de solvabilitate si lichiditate pentru produsele de asigurari de viata. Marja de solvabilitate, disponibila la sfarsitul lunii septembrie 2008, de 129,4 milioane RON acopera de 2,06 ori  marja de solvabilitate minima ceruta de legislatia romaneasca. Activele lichide in valoare de 975 milioane RON acopera de 6,23 ori obligatiile pe termen scurt (coeficientul de lichiditate minim cerut este 1). ING Asigurari de Viata are un capital social de 63,042,794 RON.

"Rezultatele bune obtinute la sfarstul trimestrului al III-lea, dublate de indicatorii de solvabilitate si lichiditate la cote foarte ridicate, ne asigura o pozitie solida pe piata din Romania. in continuare, prioritare pentru noi sunt nevoile clientilor nostri si siguranta investitiilor lor", a adaugat Cornelia Coman.

Pe segmentul de pensii facultative, ING Asigurari de Viata are sub administrare doua fonduri de pensii facultative, ING Clasic si ING Optim, care insumeaza un numar de 50.372 participanti si active sub administrare de 21,66 milioane RON, la data de 30 septembrie 2008. Valoarea unitatii de fond era de 11,13 RON pentru ING Optim si 11,04 RON pentru ING Clasic, la aceeasi data.

In primele noua luni ale anului curent, profitul companiei ING Asigurari de Viata , care include activitatea de asigurari de viata si de pensii facultative, a crescut cu 88% fata de aceeasi perioada din 2007, pana la valoarea de 41 de milioane RON.

Pe segmentul de pensii private, compania ING Fond de Pensii are aproape 1.400.000 de clienti. La data de 30 septembrie, activele fondului de pensii private se ridicau la 194 milioane RON, din care 4,73% au fost investite in actiuni, restul de 95,27% fiind investite in titluri de stat, obligatiuni corporative si depozite bancare. Capitalul social al ING Fond de Pensii este de 232 milioane RON.

"In contextul actual, devine tot mai evidenta importanta pensiei private ca instrument pentru stabilitatea financiara personala. ING Fond de Pensii isi propune sa isi consolideze in continuare pozitia foarte buna pe care o detine pe piata pensiilor private din Romania, prin servicii care sa ii ajute pe clienti sa inteleaga cat mai bine noul sistem de pensii private si printr-un management al investitiilor profesionist", mentioneaza Emilia Bunea, director general ING Fond de Pensii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//