• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nestle Joe Bro & La Fantana, primele proiecte dezvoltate 100% in Romania de catre Cocoon

Nestle Joe Bro & La Fantana, primele proiecte dezvoltate 100% in Romania de catre Cocoon

La mai bine de un an de prezenta pe piata din Romania, Cocoon, companie internationala specializata in design si consultanta de brand, a dezvoltat integral la nivel local proiectele Joe Bro (Nestle Romania) si La Fantana.

Noua gama de napolitane Joe Bro a fost lansata pe piata in luna septembrie 2008. Proiectul a implicat lansarea unei noi game de produse adresate pre-adolescentilor, ce aduc in prim plan mascota Joe Bro, un personaj dinamic, sociabil, pus pe sotii, care-i provoaca pe tinerii consumatori sa se distreze si sa se implice in diferite activitati interactive cool, sustinute si printr-un website dedicat.

Dezvoltarea design-ului de ambalaj al gamei de produse Joe Bro a durat doua luni si a fost realizata integral de catre echipa Cocoon, reprezentata in acest proiect de Simona Straut – Managing Director Cocoon, Sandra Pfaul – Creative Director si Emanuela Greco – Senior Designer. Elementul distinct al acestui proiect a fost dat de colaborarea cu un ilustrator din Singapore in dezvoltarea personajului unic Joe Bro. Din partea companiei Nestle Romania au fost implicati in acest proiect Monica Spiru – Brand Manager Confectionery Nestle Romania.

In cursul toamnei 2008, Cocoon a creat de asemenea noua identitate vizuala a marcii La Fantana, liderul pietei de livrare a apei in sistem water cooler. Coexistenta sub un singur brand a serviciilor business-to-business si livrare a sistemelor water-cooler home au determinat dezvoltarea unei noi identitati vizuale a acestei marci.

Pornind de la valorile marcii La Fantana si beneficiile oferite consumatorilor, reflectate in incredere, livrare prompta, servicii de calitate si flexibilitate fata de clienti, echipa Cocoon a creat un simbol distinctiv si memorabil pentru La Fantana - un fluture de apa, sugerand puritate, atitudine pozitiva, miscare si flexibilitate – un element de equity important al brandului, in livrarea mesajului emotional catre consumatori.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//