• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mihai Struteanu, noul Director a diviziei UPC Business

Mihai Struteanu, noul Director a diviziei UPC Business

Incepand din 10 noiembrie 2008, divizia UPC Business a UPC Romania  are un nou Director, in persoana lui Mihai Struteanu.

Mihai aduce cu el o experienta de 16 ani in vanzari, castigata in cadrul unor branduri consacrate, atat in piata de retail cat si in cea de business. Cariera lui Mihai s-a consolidat alaturi de Pepsi, Renault si Vodafone, unde a ocupat pozitii de management pe diverse segmente de piata. in ultimii 11 ani el a avut realizari importante in domeniul telecom. inainte de a se alatura echipei UPC, Mihai Struteanu a ocupat pozitia de Associate Director - Business Sales in cadrul Vodafone Romania.

"Imi plac provocarile, mai ales intr-o piata foarte competitiva cum este cea a comunicatiilor. Cred in oameni si in puterea de a avea succes prin oameni. De aceea, parteneriatele si echipa cu care lucrez sunt foarte importante pentru mine", a declarat Mihai Struteanu, Director UPC Business - UPC Romania. 

Mihai are 41 de ani, este un optimist si un om al rezultatelor. Este convins ca oamenii pot aduce schimbarea si incearca sa isi concentreze eforturile in construirea unui viitor mai bun pentru toata lumea.

"Ne bucuram ca Mihai s-a alaturat echipei UPC. Sunt sigur ca experienta sa vasta in domeniu si perspectiva sa strategica  vor duce la o si mai buna organizare si dezvoltarea a diviziei UPC Business", a declarat Jack Mikaloff, CEO UPC Romania

UPC Business ofera solutii complexe de comunicatii pentru companii. Reteaua acopera 18 dintre cele mai importante orase din Romania, incluzand: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi. Portofoliul UPC Business acopera toate segmentele de piata, de la companii mici si mijlocii pana la companii nationale si multinationale. Solutiile de comunicatii se adreseaza si verticalelor specifice de piata cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distributie si logistica, educatie sau administratie publica.

Prin apartenenta diviziei la grupul UPC Europe, UPC Business poate oferi solutii pentru companii inclusiv la nivel european, prin integrarea solutiilor nationale intr-o solutie europeana. Divizia UPC Business este prezenta in 10 tari din Europa: Olanda, Austria, Elvetia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Romania si Ungaria.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//