• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International a raportat vanzari de 143 milioane euro, in primele 9 luni ale 2008

Flamingo International a raportat vanzari de 143 milioane euro, in primele 9 luni ale 2008

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata din Romania, a raportat o cifra de afaceri de peste 143 milioane euro aferenta primelor 9 luni ale anului 2008, in crestere cu 56% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Valoarea inregistrata in aceasta perioada se datoreaza in special evolutiei pozitive a activitatilor de distributie, care au crescut cu aproximativ 120% fata de nivelul atins anul trecut, iar in retail cu aproximativ 32% fata de aceeasi perioada a anului 2007.

Luand in considerare faptul ca rezultatele raportate pentru primele 9 luni se afla sub influenta crizei financiare, reprezentantii Grupului Flamingo International considera ca valoarea putin mai mica decat cea prevazuta in buget este totusi o realizare importanta. Cifrele preconizate pentru sfarsitul lui 2008 au fost ajustate in scadere cu aproximativ 5%, desi piata ramane foarte volatila si prin urmare valoarea vanzarilor din decembrie foarte dificil de estimat. Prin urmare, Grupul Flamingo International asteapta pentru anul 2008, vanzari de aproximativ 200 mil euro.

"In ciuda rezultatelor promitatoare, privim performanta actuala a grupului Flamingo International in timpul crizei financiare internationale cu o deosebita grija. Din aceasta cauza am implementat masuri foarte stricte de control financiar in toate ariile pe care activitatea noastra le acopera. Piata este instabila la momentul actual din cauza crizei financiare, dar si a reglementarilor referitoare la creditare impuse de Banca Nationala a Romaniei, aceste elemente aftectandu-ne vanzarile.

Credem ca vom atinge vanzari de aproximativ 200 mil euro in 2008, la fel cum la sfarsitul anului trecut eram increzatori in faptul ca restructurarea si consolidarea au creat o companie indeajuns de sanatoasa pentru a depasi criza financiara actuala. La ora actuala, evaluam activitatile noastre din 2009, care vor avea impact in special asupra deschiderii de noi magazine. Aceste lucruri nu trebuie interpretate ca o schimbare, ci doar ca o amanare de 1-2 ani", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

In 2008, retailer-ul s-a concentrat pe consolidarea si extinderea retelei Flanco World care, la finalul lunii septembrie 2008, numara 22 unitati, comparativ cu 18 unitati operate la finalul anului 2007 si intentioneaza ca pana la finalul anului acesta sa mai deschida 7 magazine Flanco World la nivel national si sa eficientizeze activitatea de distributie. La finalul celui de-al treilea trimestru, suprafata totala neta de vanzari a grupului Flamingo International era de 54.000 mp, iar dupa deschiderea noilor unitati din trimestrul 4 aceasta va atinge, la finalul anului la 60.000 mp, in locul celor 70.000 mp anuntati initial.

In ceea ce priveste evolutia pietei locale de retail IT&C, reprezentantii Flamingo isi reevalueaza estimarile – piata a atins o crestere de 10% in primele 9 luni ale lui 2008, cu 5% mai putin decat s-a anuntat initial. Previziunile actuale ale Flamingo Group pentru intregul an 2008 sunt ca aceasta valoare va scadea in continuare pana la nivelul inregistrat in 2007. Acest lucru vine ca un rezultat al volatibilitatii pietei, determinata de criza financiara si in acelasi timp de conditiile mai rigide de creditare impuse de Banca Nationala a Romaniei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//