UniCredit Tiriac Bank raporteaza un profit net de 278 milioane RON pe ~ primele noua luni ale anului 2008, in crestere cu 31 fata de ~ aceeasi perioada a anului precedent, depasind tintele financiare stabilite. Venitul operational pentru ~ aceeasi perioada ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
UniCredit Tiriac Bank a inregistrat un profit net de 278 milioane RON in primele 9 luni ale 2008

UniCredit Tiriac Bank raporteaza un profit net de 278 milioane RON pe primele noua luni ale anului 2008, in crestere cu 31% fata de aceeasi perioada a anului precedent, depasind tintele financiare stabilite. Venitul operational pentru aceeasi perioada este de 807 milioane RON, in crestere cu 28% fata de perioada similara a anului trecut. Astfel, nivelurile de profitabilitate si de eficienta depasesc media pietei: ROE este 22,6%, ROA 2,6% si raportul cost/ venituri este de 49,9%, in pofida investitiilor intr-o expansiune geografica rapida.
"Toate eforturile intreprinse anul trecut ne-au permis sa crestem semnificativ capacitatea bancii de a genera venituri in mod sustenabil", a declarat Rasvan Radu, Presedinte Executiv al UniCredit Tiriac Bank. "Acesta este rezultatul imbunatatirii gamei produselor si serviciilor, a calitatii sistemelor si a accentului pe instruirea personalului bancii".
"Nivelurile mari de crestere nu afecteaza eficienta, randamentul investitiei si tintele de risc", a spus Stanislav Georgiev, Directorul Diviziei Financiare a bancii. "EVA (Economic Value Added) si randamentul activelor ponderate la risc sunt principalii nostri indicatori de masurare a performantei. Banca are un nivel de lichiditate confortabil si capitalizare ridicata".
Totalul activelor a atins 16,8 miliarde RON, in crestere cu 49% fata de sfarsitul trimestrului al treilea al anului trecut si cu 31% mai mult comparativ cu sfarsitul anului 2007. Volumul creditelor totale (inclusiv cele direct finantate de banca-mama) au crescut cu 75% comparativ cu perioada similara din 2007 si cu 44% fata de sfarsitul anului trecut, ajungand la 15,7 miliarde RON.
Banca a inregistrat cresteri semnificative pe toate segmentele principale: volumele creditelor corporatiste au crescut cu peste 50% fata de finalul anului trecut, volumul creditelor pentru IMM au depasit dublul, iar volumele creditelor acordate clientilor persoane fizice au crescut cu peste 37% in primele noua luni ale acestui an. Depozitele clientilor au crescut cu 36% fata de sfarsitul trimestrului al treilea din 2007.
Calitatea activelor ramane buna, iar politica de gestionare a riscului prudenta, cu un raport al costului anualizat al riscului pe activele ponderate la risc de 0,87 puncte procentuale si acoperirea portofoliului de credite prin provizioane de 2,1%, neschimbat fata de nivelul de la jumatatea anului curent.
UniCredit Tiriac Bank s-a angajat intr-un program de expansiune a retelei, deschizand astfel 68 de noi sucursale in primele noua luni ale anului 2008, numarul unitatilor ajungand la 209 la sfarsitul lunii septembrie 2008. Circa 500 de noi angajati au fost recrutati de la inceputul acestui an. Banca a pus bazele unei companii specializate in consumer finance intr-un joint venture cu UniCredit Consumer Finance din Milano, companie care isi va deschide portile pentru populatie in ultimul trimestru al 2008.
In 2008, UniCredit Tiriac Bank a preluat sucursala din Romania a Banca di Roma, dupa o tripla fuziune derulata pe parcursul ultimilor doi ani. Numeroase initiative au fost incheiate si altele au demarat pentru stimularea business-ului bancii, care au constat in lansarea de noi produse, in imbunatatirea calitatii serviciilor, cresterea satisfactiei clientilor si a angajatilor bancii in mod sustenabil.
Banca a pus accent deosebit pe imbunatatirea politicii de responsabilitate sociala si a sporit sprijinul acordat acestui tip de initiative comparativ cu sfarsitul anului trecut, cand s-a clasat pe locul al 4-lea in topul celor mai active companii din Romania din punct de vedere social.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info