• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saatchi&Saatchi Romania a castigat Argintul in categoria Outdoor la festivalul de advertising de la Londra

Saatchi&Saatchi Romania a castigat Argintul in categoria Outdoor la festivalul de advertising de la Londra

Saatchi&Saatchi Romania continua seria premiilor din 2008, castigand Argintul la categoria Outdoor pentru Campania "Greenpeace Bomb" la Festivalul International de advertising de la Londra.

Campania a fost conceputa pentru a raspunde necesitatii Greenpeace de a avea o campanie outdoor  cu un mesaj puternic  impotriva defrisarilor.
Campania "Bomb" si-a atins scopul, ajutand Greenpeace in lansarea ANAP (Agentia Nationala a Ariilor Protejate,  aflata in subordinea Guvernului Romaniei).

Saatchi&Saatchi considera ca defrisarea necontrolata este o catastrofa – un mesaj complementar cu cel al proiectului Saatchi Blue, initiativa a retelei internationale, care urmareste sa transforme Saatchi&Saatchi intr-o companie ce respecta mediul inconjurator.

"Suntem extrem de mandri  de acest premiu, care vine aproape de finalul unui an in care am muncit foarte mult. Ne bucuram si pentru client, pentru ca aceasta campanie sustine o cauza extrem de importanta, transmitand un mesaj puternic si real.

Acest premiu obtinut la Festivalul International de la Londra demonstreaza inca o data ca Saatchi&Saatchi Romania este o agentie competitiva la nivel mondial, o agentie care urmareste sa produca numai lucrari creative de calitate, bazate pe idei valoroase si patrunzatoare. Viitorul nostru obiectiv este Cannes", a declarat Jorg Riommi, Creative Director Saatchi&Saatchi.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei Greenpeace Bomb este formata din Nick Heine (Creative Director), Jorg Riommi (Copywriter) si Daniela Nedelschi  (Art Director), in colaborare cu studiourile Carioca.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//