• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Odyssey a realizat noua campanie de imagine Prodvinalco

Odyssey a realizat noua campanie de imagine Prodvinalco

Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj. Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local.

"S-a filmat intr-o comuna de la marginea Bucurestiului. Pentru localnici a fost un adevarat eveniment; au iesit cu mic cu mare in poarta, sa nu piarda ceva din filmare. La un moment dat ne-am trezit ca ne fac si poze. Pauzele dintre cadre au fost umplute de Dumitru Farcas, care a facut ce stie cel mai bine: ne-a cantat la taragot. La final, a curs Iancu pentru toata lumea prezenta!", a completat Dan Panaitescu, creative coordinator, Odyssey.

Desi exista pe piata de 4 ani, produsul nu a beneficiat de promovare ATL, pana in luna octombrie 2008, cand a inceput sa fie comunicat prin campanie de imagine pe TV (Antena 1, OTV, ProTV local si la ProTV national in cadrul UEFA Champions League) si o promotie cu componenta exlusiva de BTL on trade si off trade.

Scopul campaniei este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii si clarificarea pozitionarii in mintea consumatorului ca bautura care ii incurajeaza pe oameni sa ia atitudine si sa nu mai indure nedreptatile care li se fac, pozitionare diferita de cele ale principalilor doi concurenti din piata. Altfel spus, esenta marcii este "dreptate pentru toti".

In ceea ce priveste planurile viitoare "ne dorim sa sustinem cat mai mult brandul Iancu, sa il extindem la nivel national. Rolul acestei prime campanii este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii, dar exista si beneficii suplimentare. Desi suntem abia la inceputul campaniei, vanzarile de la distribuitori au crescut simtitor, iar reactiile din teren sunt pozitive. In plus, clientii au fost foarte deschisi in primirea materialelor de comunicare, lucru care nu se intampla frecvent", spune Andi Dascal, Director General Prodvinalco.

Acest proiect este semnat din partea Prodvinalco Cluj de Andi Dascal (Director General), respectiv de Valentin Suciu, Alexandru Aron, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Ileana Sebe (Strategie), Alice Herea si Loredana Banica (Client Service), Mihai Ilie si Ionela Aprodu (Media) din partea Odyssey.
Muzica: Electric Brother; Productie: Multimedia; Regizor: Radu Jude.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//