• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gecad ePayment a lansat ePayment Start Up

Gecad ePayment a lansat ePayment Start Up

Gecad ePayment a lansat pachetul de servicii integrate de comert electronic ePayment Start Up, dezvoltat special pentru companiile care vor sa inceapa sa vanda online. Oferta, disponibila pana la 31 decembrie 2008, pastreaza toate functionalitatile solutiei clasice BRD ePayment, de la procesarea platilor online pana la serviciile antifrauda si de suport 24/7, la un comision preferential pentru fiecare tranzactie realizata de magazinul online.

Totodata, compania lanseaza pe piata o noua gama de servicii de Internet marketing cu scopul de a sprijini dezvoltarea comertului electronic autohton, prin eficientizarea investitiilor pentru promovarea pe web.

"In conditiile in care companiile se pregatesc pentru un 2009 dificil, Internetul ramane canalul de vanzari si de promovare care ofera cel mai bun raport eficienta/costuri. Cred ca sfarsitul lui 2008 este un moment bun pentru toate companiile, mici sau mari, care nu vand inca online, sa faca acest pas iar cei care vand deja pe Internet sa isi promoveze produsele intr-un mod cat mai eficient", a declarat Carmen Sebe, CEO la Gecad ePayment.

Noile servicii de Internet marketing includ optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), campanii de publicitate AdWords, evaluare de website - utilizabilitate, construire de prototipuri de site-uri, testare cu utilizatori, web analytics si managementul reputatiei online, toate acestea avand ca obiectiv sa ajute magazinele online sa isi creasca traficul, rata de conversie si sa isi construiasca o reputatie puternica. Oferta completa se regaseste pe site-ul ePayment, unde magazinele online pot solicita si o evaluare gratuita a site-ului.

"Proiectele de Internet marketing derulate in ultimii patru ani atat pentru partenerii nostri din Romania, cat si pentru cei din afara tarii ne-au aratat ca marketing-ul pe Internet este de multe ori cea mai buna modalitate de promovare, cu rezultate eficiente si masurabile, la un buget mult mai redus decat in cazul promovarii traditionale. Credem cu tarie ca in contextul economic actual, orice proprietar de magazin online trebuie sa isi eficientizeze costurile si sa aleaga solutii de promovare masurabile in timp real, iar gama de servicii propuse de Gecad ePayment este un ajutor in acest sens", a explicat Adriana Iordan, Web Marketing Manager Gecad ePayment.

Tot din dorinta de a veni in intampinarea magazinelor online romanesti, cu informatii cat mai utile pentru indeplinirea obiectivelor de vanzari, Gecad ePayment a dat o noua infatisare site-ului propriu, www.epayment.ro. Acesta vine acum cu un continut imbogatit despre comertul electronic, in general, dar si despre solutiile ePayment.
 
De asemenea, noul website include o sectiune mai ampla dedicata  cumparatorilor online, dar si un blog de eCommerce. in sectiunea dedicata lor, cumparatorii vor putea regasi informatii complete despre securitatea achizitiilor online, elemente de recunoastere a unui magazin online sigur sau metode de recunoastere a tentativelor de phishing.

Continutul editorial al blogului ePayment include dezbateri privind diverse probleme si solutii din comertul electronic, articole si sfaturi pentru creserea vanzarilor online si a ratei de conversie, studii si date statistice. "De fapt, blogul ePayment va fi despre ce vor dori comerciantii sa fie. Este spatiul in care putem discuta oricand despre tot ce inseamna comert electronic", a adaugat Adriana Iordan.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//