• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD a lansat primele sale carduri bancare cu cip

BRD a lansat primele sale carduri bancare cu cip

BRD este prima mare banca din Romania care emite carduri sub standardul EMV (standard tehnologic realizat in comun de organizatiile Europay, MasterCard si Visa, care permite interoperabilitatea cardurilor cu cip cu sistemele de acceptare - ATM-uri si POS-uri - pentru realizarea de plati cu inalt grad de securitate).

Intregul parc de ATM-uri si POS-uri, BRD este certificat EMV inca din anul 2007, fiind capabil sa accepte la plata carduri care incorporeaza aceasta tehnologie. Cardurile cu cip sunt carduri duale, dotate atat cu microprocesor, cat si cu banda magnetica, si prezinta avantaje multiple, cel mai important fiind gradul ridicat de securitate, care elimina posibilitatea de frauda. Tranzactiile realizate in mediu offline devin astfel la fel de sigure ca orice tranzactii autorizate on line.

Existenta cipului permite, de asemenea, cresterea vitezei de procesare a tranzactiilor. Primele instrumente de plata migrate la noua tehnologie sunt cardurile Maestro si Cirrus BRD. Vor urma, in cel mai scurt timp, toate cardurile MasterCard, iar pana la sfarsitul lui 2008, banca va integra noua tehnologie pentru tot portofoliul de carduri.

Cardurile cu banda magnetica aflate in stoc vor functiona normal pe toata perioada validitatii acestora, urmand ca la momentul reinnoirii sa fie inlocuite automat cu noua tehnologie cu cip.

BRD a emis peste 2,2 milioane de carduri si opereaza o retea de 1 370 ATM-uri si peste 15 000 de POS-uri. BRD - Groupe Société Générale are active de aproximativ 12 miliarde euro. Banca are peste 2,5 milioane clienti si opereaza o retea de peste 800 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//