• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Valoarea activelor Bancii Comerciale Carpatica depaseste 2 miliarde lei la finele trimestrului III al 2008

Valoarea activelor Bancii Comerciale Carpatica depaseste 2 miliarde lei la finele trimestrului III al 2008

Activele Bancii Comerciale Carpatica au atins in trimestrul III al 2008, 2.261 iliarde lei, banca inregistrand la 30.09.2008 un profit brut de 1.482.162 RON, in scadere cu 61,91% fata de finele trimestrului II al 2008.

Cresteri moderate au fost inregistrate in trimestrul III pe toate liniile de afaceri: credite pentru persoane juridice si credite pentru persoane fizice, operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, vanzari de carduri, etc.

Contextul economico-financiar actual si-a pus amprenta asupra rezultatelor economicofinanciare ale bancii in trimestrul III 2008, influente semnificative avand: cresterea costului surselor de finantare, influentele nefavorabile rezultate din evaluarea investitiilor pe piata de capital, constituirea de provizioane specifice de risc de credit.

Banca a adoptat si in acest an o politica prudenta in intreaga activitate, urmarind sa atenueze influentele nefavorabile ale mediului economic datorate restrictiilor impuse de criza financiara globala. Pana la finele anului sunt premize puternice pentru imbunatatirea simtitoare a profitabilitatii datorita rentabilizarii tuturor unitatilor deschise in anul 2007 si a mentinerii unui echilibru stabil intre surse si plasamente, BCC continuand in mod predilect acordarea de credite tuturor clientilor cu activitate creditabila.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//