• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vodafone Romania a anuntat rezultatele financiare ale primului semestru fiscal

Vodafone Romania a anuntat rezultatele financiare ale primului semestru fiscal

Vodafone Romania a anuntat indicatorii financiari principali pentru semestrul fiscal incheiat la 30 septembrie 2008,  conform rezultatelor date publicitatii astazi de catre Vodafone Group Plc.

In primul semestru al anului fiscal 2008/2009, incheiat la 30 septembrie 2008,  veniturile totale au fost de 615 milioane de euro, in crestere cu 7,7% fata de anul trecut, la un curs valutar constant. Veniturile din servicii au atins 586,5 milioane de euro, inregistrand o crestere de 7,5%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Vodafone Romania a adaugat 595.000 de clienti noi, din care 260.000 numai in ultimul trimestru, ajungand la un numar total de 9.516.000  de clienti.  Comparativ cu 30 septembrie 2007, numarul de clienti a crescut cu 10,9% .

"Suntem multumiti de rezultatele financiare inregistrate in ultimele sase luni, pentru toti indicatorii financiari, chiar si pe fondul cresterii competitiei, al efectelor cadrului de reglementare si al maturizarii pietei de telecomunicatii.

Continuam sa inregistram o crestere "sanatoasa" a bazei  noastre de clienti, care se reflecta in adoptia noilor servicii si in rezultatele financiare propriu-zise. Avem in continuare cel mai ridicat ARPU de pe piata romaneasca de telecomunicatii GSM, de 10,4 euro in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2008, ceea ce arata ca utilizatorii nostri folosesc intens serviciile Vodafone. Romania ramane una dintre diviziile cu cea mai buna performanta in cadrul grupului Vodafone, in Europa Centrala si de Est", a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.

Profitul Operational Inainte de Depreciere si Amortizare (EBITDA) a reprezentat 282,6 milioane de euro, in cele sase luni incheiate la 30 septembrie 2008, in crestere cu 2,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la un curs valutar constant. EBITDA ca procent din veniturile totale a fost de 46,0%  in primul semestru fiscal al anului 2008.

ARPU anualizat  a atins valoarea de 124,4 euro, ceea ce reprezinta cea mai mare valoare  ARPU de pe piata romaneasca de telecomunicatii GSM. In trimestrul incheiat in septembrie 2008,  ARPU a atins 10,4 euro.

Numarul utilizatorilor 3G si HSDPA (3G broadband) a fost de 996.000, la 30 septembrie 2008. Clientii serviciilor pe baza de abonament au reprezentat 36,7% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 63,3%, la 30 septembrie 2008, ceea ce reprezinta o crestere de 2,6% a procentului postpaid, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//