• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Reciclare, reutilizare, outlet, second hand, responsabilitate - termeni la moda in retail

Reciclare, reutilizare, outlet, second hand, responsabilitate - termeni la moda in retail

In tarile care cunosc o buna dezvoltare economica, oamenii au asteptari tot mai ridicate de la companiile cu care interactioneaza in calitate de clienti. In ultimii ani, trendul european, resimtit tot mai puternic si in Romania, este acela de a pune presiune pe brandurile de retail pentru ca acestea sa fie interesate si de responsabilitate sociala, nu doar de profit. Astfel, clientii sunt sensibili la preturi bune si oferte promotionale, dar si la reputatia brandurilor pe care le aleg.

Responsabilitatea sociala vizeaza multe aspecte, de la economisirea resurselor in productie si vanzare, pana la directionarea unei parti din profit spre cauze sociale - de exemplu probleme de mediu, copii vulnerabili, protectia animalelor, dezvoltare urbana sustenabila etc. Vedem si in Romania tot mai multe astfel de proiecte propuse de marile companii.

Foarte multa presiune se pune pe marcile din retailul de fashion, acuzate tot mai puternic de actiuni precum poluare si nerespectare a drepturilor angajatilor din tarile slab dezvoltate. Industria de fashion a capatat o imagine tot mai neplacuta, iar brandurile fac eforturi pentru a isi imbunatati reputatia. Printre altele, se propun programe de sustenabilitate in zonele de productie, materii prime ecologice si fara impact negativ asupra mediului, promovarea reutilizarii produselor... Evident, se fac pasi mici, caci industria modei nu se poate schimba prea mult foarte rapid.

In acest context, consumatorii actioneaza la randul lor, fiind tot mai dispusi sa reutilizeze imbracaminte si incaltamintea si chiar sa aleaga produse de tip outlet si second hand. Numeroase vedete din Romania, dar si din alte tari, se expun mai nou cu produse pe care nu le-au cumparat in stare noua. A cumpara produse putin purtate, care arata insa impecabil, nu numai ca nu mai este rusinos, dar este chiar un motiv de mandrie. Trendul ii cucereste pe tineri in special.

Nu intamplator, magazinele (online si offline) de tip outlet si second hand se reinventeaza, au o imagine tot mai cool, reusesc sa castige clienti dornici de a plati un pret corect pentru haine din materiale de calitate foarte buna, de la branduri premium sau chiar de lux. Se pune pe de o parte problema refolosirii produselor pentru a se evita cresterea cantitatii de deseuri si generarea de poluare pentru productia articolelor noi, iar pe de alta parte este vorba despre pragmatism, despre utilizarea diferentei de bani (ce se economiseste prin cumpararea de articole vestimentare de pe canalele alternative) in scopuri mai bune decat a alimenta industria fashion.

In acest context, site-urile de anunturi gratuite si platformele sociale sunt tot mai accesate pentru vanzari si cumparari de rochii, pantaloni, bluze, fuste, incaltaminte, genti si alte astfel de articole de moda. In Romania s-a lansat de curand un nou marketplace dedicat tocmai produselor putin utilizate: WE Republic permite oricarei persoane sa vanda produse vestimentare online printr-un proces modern si comod, foarte rentabil. De asemenea, persoanele interesate de rochii, genti femei si orice alte articole de moda inclusiv pentru barbati si pentru copii pot profita de preturile mult reduse fata de cele din retailul clasic, inclusiv pentru branduri premium si de lux.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//