• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD a inregistrat o crestere de 52% in primele 9 luni ale 2008

BRD a inregistrat o crestere de 52% in primele 9 luni ale 2008

BRD-Groupe Societe Generale a facut publice, in conformitate cu calendarul de comunicare financiara stabilit impreuna cu Bursa de Valori Bucuresti, situatiile financiare aferente trimestrului al treilea al anului 2008. Datele vin sa confirme rezultatele facute publice, in avans, in comunicatul din data de 14 octombrie 2008.

Astfel, in primele noua luni ale anului 2008, BRD a obtinut un profit net de 1,039 miliarde de lei, in crestere cu 52% fata de aceeasi perioada a anului trecut, incluzand si venitul exceptional rezultat din vanzarea participatiei la compania de asigurari Asiban. Volumul creditelor acordate clientelei este cu 32% mai mare fata de 30 septembrie 2007.

Depozitele clientelei inregistrau la sfarsitul trimestrului III 2008 o crestere de 25% fata de 30 septembrie 2007. Totalul activelor bancii se ridica, la sfarsitul lunii septembrie 2008, la 44,5 miliarde RON (11,9 miliarde euro).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//