• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Volkswagen Tiguan a fost votat SUV-ul anului 2009 in Romania

Volkswagen Tiguan a fost votat SUV-ul anului 2009 in Romania

Pe 9 noiembrie 2008 s-au anuntat in direct rezultatele finale ale concursului national "Masina Anului 2009". Au votat 35 de jurnalisti, 21 din tara si 14 din Bucuresti.

Modelul Tiguan a castigat premiul pentru "SUV-ul anului 2009". Cu o diferenta de 2 puncte fata de Jaguar XF, Volkswagen Scirocco ocupa locul al doilea la sectiunea "Design-ul anului 2009".

Cele trei titluri sunt oferite anual de un juriu format din membrii Uniunii Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR) in urma a doua sesiuni de votare secrete.

Pentru Masina Anului 2009 au votat 35 de jurnalisti romani specializati in domeniul auto de la publicatii locale si nationale, din presa scrisa, online, radio si TV. Procesul de votare prevede ca fiecare membru al juriului are la dispozitie 25 de puncte pe care trebuie sa le imparta intre 5 masini. Alte 25 de puncte trebuie folosite in acelasi mod de catre toti membrii juriului pentru a desemna Designul Anului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//