Intr-o piata dinamica, foarte concurentiala, in care clientii au acces rapid la ~ toate ofertele din piata gratie internetului si a dispozitivelor mobile, orice companie ~ trebuie sa actioneze atent si sa puna accent pe serviciile oferite clientilor ~ din ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Serviciile de call center pot creste semnificativ satisfactia clientilor

Intr-o piata dinamica, foarte concurentiala, in care clientii au acces rapid la toate ofertele din piata gratie internetului si a dispozitivelor mobile, orice companie trebuie sa actioneze atent si sa puna accent pe serviciile oferite clientilor din portofoliu. A devenit mai dificil sa pastrezi clientii actuali decat sa castigi noi clienti, astfel incat trebuie gandite mecanisme de fidelizare si alte astfel de strategii de marketing. In realitate, daca actionezi asa cum trebuie, va fi mai ieftin sa pastrezi si sa reactivezi clientii existenti (pentru noi vanzari) decat sa atragi, cu costuri mari, noi clienti din piata.
Ce isi doresc clientii? Dincolo de servicii si produse de calitate, isi doresc o buna comunicare cu furnizorul. Mai exact, de fiecare data cand este necesar, sa poata intra in legatura pentru a transmite sesizari, pentru a verifica statusul unei comenzi, pentru a introduce noi comenzi, pentru a pune diverse intrebari etc. Nimic nu este mai frustrant decat sa te chinuiesti sa intri in legatura cu furnizorul prin diverse canale, fara succes.
Timpul este pretios pentru clienti si acestia pun tot mai mare pret pe cei care le respecta timpul. Daca emailul primeste raspuns dupa multe zile sau saptamani, daca linia de telefon este mai mereu ocupata sau trebuie sa ramai foarte mult in asteptare pana sa intri in legatura cu un operator uman, este foarte probabil ca un client sa penalizeze aceste aspecte si sa caute un furnizor alternativ, adica sa apeleze la concurenta ta.
Pentru a creste semnificativ satisfactia clientilor, ai nevoie de servicii de call center profesionale, linii telefonice multiple, operatori care raspund politicos si care urmeaza procedurile exact ca si cum ar fi angajatii tai - si nu orice angajati, ci unii de top! Cu experienta relevanta, acest capitol se poate rezolva simplu, avand astfel un management eficient al relatiei cu clientii. Satisfactia crescuta poate insemna mai putini clienti care renunta la serviciile companiei si chiar clienti care isi cresc volumele de cheltuieli in beneficiul companiei.
Insa call center inseamna si alte aspecte, de exemplu telemarketing Bucuresti - actiuni prin care persoane din baza de date sunt activate / reactivate si alte actiuni specifice. Pentru telemarketing si alte mecanisme care genereaza vanzari, poate fi contactata o companie din Capitala care ofera o abordare completa in zona call center / contact center. Se pot gasi date de contact best call online si se poate intra in legatura cu aceasta companie din Bucuresti ce poate ajuta rapid orice firma, indiferent de dimensiuni, care are nevoie de astfel de servicii.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info