• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Henkel a anuntat cresteri considerabile in trimestrul III al 2008

Henkel a anuntat cresteri considerabile in trimestrul III al 2008

In trimestrul trei al anului 2008, vanzarile grupului Henkel au crescut cu 12.0 procente pana la valoarea de 3,760 milioane euro. Aceasta crestere considerabila se datoreaza unei cresteri organice sanatoase a vanzarilor precum si achizitiei celor doua divizii National Starch. Dupa ajustarea in functie de cursul valutar, vanzarile au crescut cu 15.8 procente.

Organic, dupa ajustarea functie de cursul de schimb si achizitii/divizari, vanzarile au crescut cu 3.5 procente, datorita contributiei tuturor diviziilor. Cresterea organica a vanzarilor in regiunile in expansiune a fost din nou de ordinul a doua cifre, in timp ce pe pietele mature rezultatele nu au fost spectaculoase.

"In trimestrul trei am inregistrat din nou o crestere organica sanatoasa a vanzarilor in pofita conditiilor economice dificile", a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel. "Toate diviziile Henkel au contribuit la aceasta crestere, fiecare in parte reusind performante peste nivelul pietelor pe care activeaza. O data in plus, principalul motor al acestei evolutii pozitive au fost tarile din regiunile aflate in crestere.

Integrarea celor doua divizii National Starch, cu impact major asupra cresterii totale a vanzarilor, se va derula in continuare, conform planului initial".
"Noi suntem dedicati pentru a creste profitabil si in ritm accelerat. Prin concentrarea puternica pe prioritatile noastre strategice viitoare, ne-am stabilit calea de atingere a obiectivelor pe termen mediu", a declarat Kasper Rorsted.

Profitul operational (EBIT) a fost influentat in primul rand in acest trimestru de catre costurile de restructurare. Aceastea s-au ridicat la 181 milioane euro in comparatie cu 9 milioane euro in acelasi trimestru din anul precedent, si pot fi atribuite programului global de crestere a eficientei companiei, precum si integrarii celor doua divizii achizitionate de la National Starch. Prin urmare, EBIT-ul a scazut la 191 milioane euro. Profitul operational, ajustat in functie de costurile de restructurare, castiguri si pierderi ("EBIT ajustat"), a crescut de la 368 milioane euro la 391 milioane euro (+6.3 procente).

EBIT margin a fost de 5.1 procente, in timp ce EBIT margin ajustat a scazut de la 11.0 procente la 10.4 procente. Aceasta se datoreaza in primul rand impactului puternic pe care l-a avut cresterea accentuata a preturilor materiilor prime asupra afacerii diviziilor Detergenti si Adezivi Tehnologii. Valoarea investitiilor, in special pachetul detinut de Henkel in Ecolab Inc, a crescut cu 2 milioane euro pana la 24 milioane euro in timp ce cheltuielile cu dobanzile nete au crescut cu 28 milioane euro de la -44 milioane euro la -72 milioane euro, datorita achizitiei celor doua divizii National Starch. In consecinta, rezultatul financiar a scazut de la -22 milioane euro la -48 milioane euro.

Datorita unui EBIT mai mic si datorita rezultatului financiar negativ, castigurile nete ale trimestrului au scazut la 107 milioane euro. Dupa deducerea participatiilor minoritare de 6 milioane euro, castigurile nete corespunzatoare trimestrului au atins 101 milioane euro. Castigurile nete ajustate au atins 251 milioane euro, fiind cu 2.4 procente peste valoarea inregistrata in perioada similara a anului trecut. Castigurile per actiune preferentiala au scazut la 0.23 euro in timp ce valoarea ajustata a crescut cu 3.5 procente pana la 0.59 euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//