Daca esti antreprenor / manager si te ocupi de conducerea unei companii ~ cu un numar mediu de angajati, nu este usor sa gasesti o ~ cladire de birouri cu spatii adecvate pentru dimensiunea afacerii tale. Mai ales ~ daca ai pretentii. Totusi, este bine sa fii ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Elemente importante cand cauti spatii de birouri

Daca esti antreprenor / manager si te ocupi de conducerea unei companii cu un numar mediu de angajati, nu este usor sa gasesti o cladire de birouri cu spatii adecvate pentru dimensiunea afacerii tale. Mai ales daca ai pretentii. Totusi, este bine sa fii selectiv si sa nu accepti usor ofertele, pentru ca apoi, daca vei face noi mutari, vei avea costuri majore de relocare, costuri logistice care se vor resimti la bugetul general. Iata cateva elemente la care este bine sa fii atent atunci cand cauti spatii de birouri in cladiri de birouri special destinate astfel activitatii de tip office:
1. Locatia
Alege cladiri de birouri localizate convenabil pentru angajati, dar si pentru partenerii de afaceri. Nu uita ca recrutarea este astazi o problema majora pe piata muncii si probabil la fel (sau si mai mult) va deveni o problema in viitor. Astfel, acorda atentie accesului usor pentru angajati. Daca este vorba de Bucuresti, inclusiv aproape de o statie de metrou. Daca este vorba de alt oras, acces usor la transport in comun si apropiere de zone rezidentiale mari.
2. Spatiile in sine
Alege spatii de birouri moderne, care se potrivesc activitatii tale. Poti sa modelezi spatiile in functie de nevoile tale, de modul in care functioneaza echipa ta. Alege ca totul sa fie in aceeasi arie, pentru ca angajatii sa poata comunica usor, iar procesele sa fie rapide. Conteaza mult ca totul sa fie modern, angajatii sa fie satisfacuti de spatiul de munca. Atentie si la facilitatile generale, cum ar fi lifturi suficiente, spatii de relaxare etc.
3. Existenta parcarii
Cladirea de birouri trebuie sa aiba spatii suficiente de parcare pentru angajati, dar si pentru parteneri de afaceri si clienti, in functie de profilul companiei.
4. Apropierea fata de alte spatii de interes
Evita zone izolate in care angajatii nu au la indemana supermarket, magazine cu mancare si alte asemenea. Alege cladiri de birouri care poate chiar la parter au o cafenea sau alte spatii food & drinks.
5. Costurile
Acorda atentie costurilor pe termen lung. Gandeste-te ca firma ta sa poata sustine acele costuri fara probleme, pentru a evita relocarea fortata. De asemenea, ai grija la contract astfel incat sa ai un oarecare control al costurilor de inchiriere. De asemenea, asigura-te ca sunt rezonabile si alte costuri cu utilitati etc.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info