• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul Allianz Tiriac Asigurari a crescut cu 14%, in primele 9 luni ale 2008

Profitul Allianz Tiriac Asigurari a crescut cu 14%, in primele 9 luni ale 2008

Allianz Tiriac Asigurari a inregistrat, in primele noua luni ale 2008, o crestere cu 14 la suta a profitului net, acesta ajungand la 22 milioane lei, fata de 19 milioane lei in perioada similara a anului trecut, informeaza compania.

In primele trei trimestre, la nivelul consolidat al activitatilor de asigurari (generale si de viata), Allianz-Tiriac Asigurari a realizat venituri din prime brute subscrise de 1,039 miliarde lei, cu 13 procente mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut (cand veniturile din asigurari s-au situat la 920 milioane de lei).

Pe segmentul de asigurari generale, subscrierile realizate in perioada 1 ianuarie - 30 septembrie 2008 s-au situat la 950 milioane de lei, aceasta valoare fiind cu 103 milioane lei mai mare decat cea inregistrata in primele noua luni ale anului anterior. Cresterea veniturilor din activitatea de asigurari generale a fost sustinuta, in principal, de evolutia pozitiva a vanzarilor de polite de asigurari de bunuri si cladiri, respectiv a celor auto.

Asigurarile casco detin, in continuare, cea mai importanta pondere in structura portofoliului de asigurari generale. In perioada ianuarie-septembrie 2008, veniturile din prime brute subscrise pe aceasta clasa de asigurari au depasit 580 milioane de lei, evidentiind o crestere de peste 14 procente comparativ cu acelasi interval din 2007.

In perioada analizata, subscrierile companiei pe clasa de asigurari de raspundere civila pentru prejudicii produse tertilor din accidente auto au depasit 148 milioane lei, cu sase la suta mai mult decat in primele trei trimestre din anul anterior. Vanzarile de polite de asigurari de bunuri si cladiri emise de Allianz-Tiriac au generat venituri in crestere cu 20 de procente, pana la un nivel de 150 milioane de lei in primele noua luni din 2008 (125 milioane lei in perioada ianuarie-septembrie 2007).

Allianz-Tiriac Asigurari ramane una dintre putinele companii de pe piata care reusesc sa-si dezvolte profitabil operatiunile de asigurari generale. În primele 9 luni ale anului curent, profitul operational pe acest segment a fost de 21,2 milioane de lei, in conditiile in care rata daunei aferenta activitatilor de asigurari generale s-a redus cu aproape patru puncte procentuale, pana la un nivel de aproximativ 78 la suta.

Pe segmentul asigurarilor de viata, Allianz-Tiriac a obtinut un profit operational de 6,1 milioane de lei, in conditiile in care veniturile din prime brute subscrise au inregistrat o crestere de 23 la suta, de la 72 milioane lei in primele 9 luni din 2007, la aproape 90 milioane de lei in intervalul corespondent din 2008. Subscrierile aferente politelor de asigurari legate de investitii, in valoare de 59 milioane de lei, reprezinta doua treimi din vanzarile companiei pe segmentul asigurarilor de viata.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//