• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Centrul Medical Unirea a investit 700.000 euro in preluarea a 50 la suta din Avamedica Constanta

Centrul Medical Unirea a investit 700.000 euro in preluarea a 50 la suta din Avamedica Constanta

Centrul Medical Unirea, liderul pietei romanesti pe segmentul abonamentelor medicale corporate, a achizitionat 50% din partile sociale ale Avamedica S.R.L, in urma unei tranzactii de aproximativ 700.000 euro. Reprezentantii CMU si-au exprimat intentia de a-si extinde in urmatorii 2 ani participatia in cadrul companiei constantene la 70%.

Reteaua de clinici Avamedica a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 450.000 euro in 2007, estimand pentru anul acesta o crestere de 55% a veniturilor, pana la suma de 700.000 euro. Avamedica detine 3 locatii in Constanta, pe strazile Tepes Voda, Decebal si Calugareni, in cadrul carora ofera o gama complexa de servicii medicale - dermatologie, medicina de urgenta, ORL, medicina interna, obstetrica-ginecologie, neurologie, oftalmologie, psihiatrie, pediatrie, reumatologie, chirurgie, imagistica si fizioterapie.

"Colaboram de mai multi ani cu Avamedica in cadrul CMU Net, reteaua de subcontractori a CMU si in timp am dezvoltat o conlucrare deosebita. De aceea, atunci cand intrarea in Constanta a devenit prioritara pentru planul nostru de dezvoltare, decizia de a prelua 50% din Avamedica a venit firesc, ca o recunoastere a profesionalismului afacerii si a calitatii oamenilor din spatele ei.

Pe langa cele 3 locatii existente in Constanta, vom trece la deschiderea unei noi clinici in Constanta dedicata atat clientilor nostri cat si celor care doresc sa beneficieze de standardele medicale ale CMU in afara Bucurestiului", a declarat Sergiu Negut, Director Executiv CMU.

"Dezvoltarea oricarui business are nevoie de resurse, know-how si coordonare, elemente pe care parteneriatul cu CMU le va aduce cu siguranta in perioada urmatoare. Am recunoscut in partenerul nostru aceleasi valori, pe langa aceeasi orientare catre nevoile pacientilor pe care le are si reteaua Avamedica.

Aceste similitudini ne-au demonstrat ca acest pas este unul normal, care ne va permite pe langa o dezvoltare rapida si intarirea pozitiei pe care o detinem pe piata locala de servicii medicale", a declarat Daniela David-Diculescu, Managing Partner Avamedica.

In urma acestei tranzactii, centrul medical va functiona sub denumirea CMU Avamedica, denumire care va fi sustinuta si de catre un proces de rebranding care va avea loc in urmatoarele 6-12 luni.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//