• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BrandTailors si Unlock Market Research au realizat un studiu despre piata de branding din Romania

BrandTailors si Unlock Market Research au realizat un studiu despre piata de branding din Romania

BrandTailors impreuna cu Unlock Market Research au realizat in exclusivitate un studiu despre perceptia asupra pietei de branding din Romania. Este primul studiul de acest gen  desfasurat la initiativa companiei romanesti de consultanta de brand prin care se doreste ca potentialii si actualii clienti, dar si presa sa inteleaga mai bine valoarea branding-ului ca si instrument de management.

Studiul s-a desfasurat in perioada august – septembrie 2008 si in cadrul lui au fost intervievati reprezentanti ai presei de specialitate, dar si actuali si potentiali clienti ai companiilor de branding. Ideea acestui studiu apartine companiei de consultanta de brand BrandTailors, iar scopul a fost pe de o parte cresterea notorietatii branding-ului ca si disciplina de management si pe de alta parte cunoasterea tipologiilor de clienti in vederea stabilirii unei strategii optime de abordare a lor.

"Prin acest studiu ne propunem sa punem punct perceptiei conform careia branding-ul este "Cenusareasa advertising-ului" si sa schimbam convingerea multora ca "o agentie de advertising poate sa faca si un logo". "Ne dorim ca branding-ul sa isi primeasca locul pe care il merita cu adevarat, acela de consultanta strategica.

Mai mult decat atat, vrem ca societatea de business sa inteleaga ca branding-ul nu este doar procesul prin care o companie capata  personalitate si valoare, ci este un demers frumos si dezirabil facut de consultanti cu talent, pasiune si responsabilitate menit sa defineasca o marca pe piata in care activeaza", a declarat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

O alta concluzie a acestui studiu este aceea ca majoritatea companiilor apeleaza la serviciile de branding in functie de viziunea personala a managerului care conduce afacerea. Astfel, exista companii care au inteles utilitatea serviciilor de branding si care doresc sa investeasca in continuare, o alta categorie este cea a celor care cred ca pentru a practica aceasta disciplina nu este nevoie de abilitati speciale si ultima este cea a potentialilor clienti, inca reticenti in ceea ce priveste eficienta acestor servicii.

Oficialii BrandTailors sunt de parere ca piata de branding trebuie inca analizata din perspectiva proiectelor facute de agentiile de publicitate, deoarece acestea dezvolta in continuare multe proiecte de branding. Din acest motiv, un alt scop al acestui studiu este acela de a face un apel catre toti jucatorii care activeaza pe piata de consultanta de brand sa se implice activ in educarea clientilor si a pietei in ceea ce priveste rolul branding-ul in definirea unui produs sau serviciu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//