• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Mazda au continuat sa creasca in luna octombrie 2008

Vanzarile Mazda au continuat sa creasca in luna octombrie 2008

Rezultatele lunii octombrie 2008, precum si cifrele inregistrate in total pe anul 2008, pana in acest moment, arata o crestere continua a Mazda in Romania.

Doar in luna octombrie 2008, Mazda a vandut 218 autovehicule, reprezentand o crestere de 77,2%  fata de perioada similara a anului trecut. Modelul care a contribuit in cea mai mare masura la acesta performanta este Mazda2, cu 89 de unitati comercializate, urmata de Mazda3 (59 de unitati) si Mazda6 (42 de unitati). De asemenea, cele 22 de unitati Mazda CX-7 comercializate pe parcursul acestei luni arata ca in Romania, Mazda este perceputa intr-o mare masura drept brand premium.

Cumulat, in perioada ianuarie – octombrie 2008, Mazda si-a triplat vanzarile comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand in prezent la 2.291 de unitati comercializate. Cel mai bine vandut model a fost Mazda3, cu un total de 741 de unitati, urmat de Mazda2 (728 de autovehicule), Mazda6 (391 de unitati) si CX-7 (313 de autovehicule).

"Toate modelele din gama au o evolutie buna", a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania. "Ca urmare a succesului inregistrat, am fost nevoiti sa revizuim in crestere obiectivul de vanzari stabilit initial pentru acest an, de la 2.000 la 2.500 de unitati comercializate. Luand in considerare forta brand-ului Mazda, dovedita recent, sunt sigur ca vom depasi chiar aceasta tinta, ajungand la un total de 2.700 de vehicule vandute in acest an".

In acelasi timp, reteaua de distributie isi extinde aria de acoperire. Un nou dealer Mazda isi va deschide portile in urmatoarele luni – Anvelo Centre din Oradea. Astfel, numarul total de puncte de vanzare Mazda in Romania ajunge la 16.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//