Conceptul de Detective story a fost folosit in toate elementele campaniei de ~ promovare a deschiderii noului showroom Midocar Vitan. Colaboram cu Midocar de peste ~ 6 ani iar aceasta campanie a fost ocazia de a prezenta o ~ noua etapa in dezvoltarea lor ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Godmother a folosit conceptul Detective Story pentru promovarea showroom-ului Midocar Vitan

Conceptul de "Detective story" a fost folosit in toate elementele campaniei de promovare a deschiderii noului showroom Midocar Vitan.
"Colaboram cu Midocar de peste 6 ani iar aceasta campanie a fost ocazia de a prezenta o noua etapa in dezvoltarea lor intr-un mod inedit, prin accentuarea elementelor de mister si a suspansului care inconjoara orice noua lansare de pe piata", a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother.
Campania de comunicare s-a desfasurat in Bucuresti in perioada septembrie – octombrie 2008 si a folosit un mix de canale de comunicare: radio, presa auto, direct mailing catre clientii Midocar, distribuire de flyere, campanie online de bannere si proiecte speciale si a inclus, de asemenea, un eveniment special de lansare, la care au participat peste 300 de invitati.
"De la radio si aparitiile din presa pana la campania online, abordarea aleasa a fost furnizarea de indicii cu ajutorul carora potentialii clienti sa descopere pincipalele atu-uri ale noului Midocar Vitan", a adaugat Ana Negoita, Creative Director Godmother.
Conceptul campaniei, "Detective story", a fost realizat de catre o echipa de creatie Godmother formata din Ana Negoita – Creative Director, Robert Soparlache –Art Director, Mihaela Brebenel – copywriter, Gabi Niculae – Grafic Designer.si a fost declinat pe toate canalele de comunicare sub sloganul "Urmele duc la noul showroom Midocar Vitan".
Un moment important al campaniei de comunicare a fost evenimentul de lansare al noului showroom Midocar Vitan, care a avut loc la inceputul lunii octombrie 2008. La aceasta lansare au participat peste 300 de invitati, atat parteneri cat si clienti ai Midocar si a reprezentat o premiera in sine, fiind prima deschidere simultana a unor showroom-uri Volkswagen si Audi pentru distribuitorul bucurestean.
"Conceptul evenimentului a respectat conceptul general al campaniei, insa, pentru a sublinia valorile celor doua branduri comercializate de catre Midocar, a fost implementat diferit in cele doua showroom-uri: dinamismul si voia buna au fost elementele centrale pentru Volkswagen in timp ce pentru showroom-ul Audi valorile scoase in evidenta au fost stilul si eleganta", a mai declarat Valentin Vacarus.
Campania de promovare a noului showroom Midocar va continua in Bucuresti pana la finalul lunii noiembrie 2008 prin aparitii media, difuzarea de spoturi radio si campania online.
Echipa responsabila de realizarea acestei campanii a fost compusa, din partea Midocar de: Alexandru Blanaru – PR&Marketing Manager, Ioana Burcescu – Reprezentant Marketing si Oana Szabo – Reprezentant Marketing iar din partea Godmother din:Valentin Vacarus – Managing Director, Ana Negoita - Creative Director, Robert Soparlache - Art Director, Mihaela Brebenel – copywriter, Gabi Niculae – Grafic Designer si Gina Ionita – Account Manager.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info