• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mobexpert a inregistrat o crestere de 27% la sfarsitul trimestrului III din 2008

Mobexpert a inregistrat o crestere de 27% la sfarsitul trimestrului III din 2008

Vanzarile Mobexpert de mobilier pentru casa si decoratiuni au inregistrat o crestere de 27% la sfarsitul trimestrului al III-lea din 2008, la nivel regional, comparativ cu perioada similara din anul trecut. Aceasta evolutie depaseste estimarile de crestere de 10% facute de Mobexpert la inceputul anului si sta la baza unei reconsiderari in plus cu 5% a previziunilor pentru intregul an 2008.

Cele mai bune rezultate au fost generate, pe mai departe, de magazinele din orasele mari, precum Bucuresti, Brasov sau Sofia. La rezultatele obtinute au contribuit si hipermagazinele deschise in acest an in reteaua din Romania, la Suceava si Pitesti. in ultimul trimestru din 2008, va fi inaugurat un al treilea hipermagazin la Sibiu. Investitia totala pentru extinderea retelei din Romania in 2008 se ridica la aproximativ 8 milioane de euro. Consolidarea retelei Mobexpert va continua si in 2009, urmand sa fie deschise hipermagazine la Oradea, Iasi, Ploiesti si Bucuresti in formula integrata in complexe comerciale, tinta fiind o retea de 26 de hipermagazine in regiune pana in 2011.

"Evolutia buna a vanzarilor din primele noua luni ale anului 2008 ne incurajeaza sa privim cu optimism rezultatele acestui an in pofida semnalelor de criza din piata. Magazinele din orasele mari continua sa genereze cele mai bune vanzari iar investitiile facute in acest an in extinderea retelei incep sa se simta. Pana acum, am deschis cu succes doua hipermagazine si, in scurt timp, urmeaza al treilea. Un alt proiect important din aceasta toamna este lansarea noii colectii Mobexpert, avand un concept care revolutioneaza tot ce am propus pana acum",  a declarat Dan Sucu, Presedintele Grupului Mobexpert.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//