• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Oltchim a incheiat trimestrul III cu o cifra de afaceri in crestere cu 27%

Oltchim a incheiat trimestrul III cu o cifra de afaceri in crestere cu 27%

S.C Oltchim S.A Ramnicu Valcea (OLT) a inregistrat in trimestrul III al anului 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 27% fata de T3 2007, de la 433.560 mii lei la 550.222 mii lei. Profitul brut raportat la aceeasi perioada a fost cu 153% mai mare, societatea recuperand astfel 9.561 mii lei din pierderea inregistrata la finalul semestrului I al anului 2008.

Veniturile totale s-au ridicat la 536.342 mii lei in trimestrul III, in crestere cu 16% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce cheltuielile totale au inregistrat o crestere cu 12%, de la 470.558 mii lei la 526.781 mii lei.

"Rezultatele financiare aferente trimestrului III demonstreaza puterea de crestere a Oltchim in conditii de piata nefavorabile", a declarat Constantin Roibu, Director General si Presedintele Consiliulului de Administratie al Oltchim.

Societatea a obtinut profit in conditiile in care activitatea sa a fost afectata de opririle determinate de incidentele tehnice de la Arpechim Pitesti, furnizorul principalelor materii prime de baza respectiv, etilena si propilena. intreruperile in functionare au cumulat 26 de zile, perioada in care instalatiile au functionat la 40% din capacitate. Aceste incidente au afectat total fabricarea produsului PVC insumand nerealizari cantitative de aproximativ 20.000 tone, la o valoare de peste 17 milioane euro,  precum si nerealizarea a 11.000 tone soda caustica in valoare de 5 milioane euro.

"Pentru perioada urmatoare, avand in vedere ca peste 75% din productia noastra merge la export, ne propunem sa neutralizam influentele negative pe care le-ar putea genera turbulentele de pe pietele internationale si in acelasi timp sa ne mentinem toate pietele de desfacere unde societatea este prezenta", a declarat Constantin Roibu, Director General si Presedintele Consiliulului de Administratie al Oltchim.

Cresterea din acest trimestru se datoreaza si investitiilor tehnologice, in valoare de 46,5 milioane euro realizate in ultima perioada in cadrul combinatului. Aceste investitii au determinat cresterea volumului productiei realizate si implicit cresterea exportului cu 15%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, de la 298 milioane euro la 342 milioane euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//