• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Uzina Hyundai Motor din Cehia a inceput productia

Uzina Hyundai Motor din Cehia a inceput productia

Divizia europeana a producatorul auto sud-coreean Hyundai Motor a anuntat demararea productiei de serie la prima sa uzina de asamblare din Europa, amplasata la Nosovice (nord-estul Cehiei), transmite AFP. Aceasta este a treia uzina de automobile din Cehia, dupa cea pe care constructorul auto ceh Skoda Auto o are la Mlada Boleslav (centru) si cea pe care societatea TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile) o are la Kolin (centru).

"Astazi, Hyundai devine in mod oficial o marca de automobile europeana", a declarat presedintele societatii HMMC (Hyundai Motor Manufacturing Czech), Kim Ok-co. Potrivit acestuia, autovehiculele fabricate la uzina de la Nosovice vor dobandi o pozitie solida pe piata, in pofida crizei financiare internationale. La aceasta facilitate de productie, in care a investit 1,1 miliarde de euro, Hyundai intentioneaza sa aiba aproximativ 2.000 de salariati pana la finele acestui an si aproximativ 3.400 de persoane in 2011.

Intr-o prima faza, uzina ar urma sa produca anual 200.000 de modele i30, destinate pietei europene. Pana in 2011, urmeaza ca productia sa fie majorata la 300.000 de unitati pe an. Purtatorul de cuvant de la HMMC, Petr Vanek, a informat ca actuala criza nu a avut pana in prezent repercusiuni asupra vanzarilor mondiale de autovehicule Hyundai.

"In luna octombrie 2008, vanzarile mondiale de autovehicule Hyundai au crescut cu 12 procente comparativ cu luna octombrie 2007, pana la 269.958 unitati, ceea ce reprezinta cea mai buna cifra lunara inregistrata in istoria acestei marci", a declarat Petr Vanek. Inaugurarea oficiala a demararii productiei de serie la uzina de la Nosovice este programata pentru 10 noiembrie 2008, in prezenta ministrul ceh al Industriei si Comertului, Martin Riman.

Potrivit purtatorului de cuvant de la HMMC, aceasta amanare se datoreaza faptului ca firma nu a putut obtine pana la data de 31 octombrie 2008 o serie de autorizatii ce trebuiau eliberate de autoritatile locale.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//