• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum contribuie publicitatea la succesul afacerii tale - afla la Advertising Advenced in 17-18 noiembrie

Cum contribuie publicitatea la succesul afacerii tale - afla la Advertising Advenced in 17-18 noiembrie

Cum contribuie publicitatea la succesul afacerii tale Subiect dezbatut pe larg de Bogdan Naumovici (Leo Burnett) in cadrul cursului Advertising Advanced, organizat de Qualians pe 17-18 noiembrie 2008. Uneori o reclama este atat de atragatoare si de isteata, incat mesajul de vanzare efectiv nu mai izbuteste sa ajunga la client.

Alteori, o reclama monotona aduce beneficii la nivelul vanzarilor sau in consolidarea brand-ului. Ce face diferenta intre cele doua tipuri de rezultate generate? Indiferent de dimensiunea afacerii, orice manager sau oricine lucreaza in departamentul de promovare al une companii este firesc sa se intrebe cum va contribui publicitatea la, spre exemplu, cresterea vanzarilor sau cresterea notorietatii.

Pentru a se gasi un raspuns relevant la aceasta intrebare, este necesar ca inainte de toate sa planificam: ce ne dorim prin publicitate? Care sunt obiectivele pe care dorim sa le atingem prin campania de publiciate ce urmeaza a fi derulata? Odata stabilite clar obectivele, va fi mai usor ca pe parcursul campaniei sau la finalul acesteia sa ne dam seama daca activitatile intreprinse au dat sau nu rezultate.

Judecand astfel, ne putem astepta ca publicitatea pe care o facem produselor/serviciilor noastre sa genereze rezultate imediate, adica demersurile de promovare sa determine potentialul consumator sa achizitioneze un anumit produs/serviciu intr-o perioada scurta de timp (ne referim aici la cateva zile, saptamani, luni). Daca acestea sunt asteptarile noastre, atunci evaluarea publicitatii ar trebui efectuata, evident, la intervale scurte de timp, in unele cazuri chiar zilnic. Pe de alta parte, ne-am putea dori ca publicitatea sa declanseze o schimbare de atitudine, ceea ce inseamna rezultate pe termen lung.

Practic, am urmari ca numele companiei sau numele de marca al produselor noastre sa se intiparesca in mintea potentialilor consumatori, cu care sa construim astfel o relatie durabila. Din pacate, in acest caz rezultatele sunt mai dificil de evaluat, mai ales ca o potentiala crestere a vanzarilor se inregistreaza la mult timp dupa derularea campaniei.

Exista insa tehnici cercetare care pot stabilii daca eforturile companiei au avut sau nu succes. Publicitatea contribuie fara doar si poate la succesul unei afaceri, insa eficientizarea acestei contributii tine in primul rand de abilitatile advertiser-ului de a intelege si opera corespunzator cu conceptele fundamentale ale publicitatii si cu contextul in care se desfasoara efectiv campania.

In acest sens, cursul Advertising Advanced organizat de Qualians si sustinut de Bogdan Naumovici (Leo Burnett) in 17-18 noiembrie isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate, pornind de la Managementul unei Idei – unde se va face diferenta, prin aplicatii practice, dintre Idee si Executie, continuand cu contributia pe care advertisingul o poate aduce la construirea unei marci de succes – cu exemple si studii de caz alese dintre cele mai performante marci romanesti, cu relele si cu bunele lor – si terminand cu un raspuns documentat la vesnica intrebare: Premii sau Vanzari?

In plus, seminarul va mai trata o tema la alegerea participantilor. Modul de abordare se va baza atat pe o solida dimensiune teoretica cat si pe cat mai multa practica (studii de caz + discutii de grup), bazata in mare parte pe studii de caz locale. Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.

Modulul se adreseaza mai ales specialistilor in marketing si comunicare, dar si managerilor si antreprenorilor, oricui doreste sa isi formeze o educatie solida in domeniul comunicarii comerciale. Se recomanda ca participantii la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinţe de baza in marketing si publicitate. In plus, simtul umorului si dezinvoltura în relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite. Pentru mai multe detalii si inscrieri vizitati www.qualians.com, scrieti la office@qualians.com sau sunati la 021.319.77.11.

Stire propusa de Dana Nataletu, in cadrul rubricii "Propune o stire" a www.BrandInfo.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//