• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Starbucks si (RED) au incheiat un parteneriat in cadrul angajamentului Starbucks Shared Planet

Starbucks si (RED) au incheiat un parteneriat in cadrul angajamentului Starbucks Shared Planet

Starbucks Coffee Company si (RED) au anuntat lansarea unui parteneriat pe mai multi ani, care va oferi iubitorilor de cafea sansa de a face fapte bune in fiecare zi. Prin acest parteneriat, lansat in cadrul angajamentului Starbucks Shared Planet fata de comunitati, o parte din beneficiile obtinute din produsele speciale Starbucks (Product)RED va ajunge la Global Fund, pentru a ajuta la salvarea de vieti omenesti in Africa, o regiune cultivatoare de cafea foarte importanta pentru Starbucks. 

Incepand din 27 noiembrie 2008 si continuand pana in 2 ianuarie 2009, din vanzarea oricarei bauturi (Starbucks)RED Exclusive, in toate cafenelele detinute de companie sau deschise sub licenta companiei in Statele Unite si Canada, Starbucks va trimite o contributie de cinci centi la Global Fund, ca investitie in programele anti-SIDA din Africa.  

La vanzarea fiecarei bauturi (Starbucks)RED Exclusive Holiday compania va oferi clientilor sai ocazia de a alege produse (RED) pe care sa le cumpere, zi de zi.

"(RED) face progrese remarcabile in cadrul efortului mondial de a lupta impotriva SIDA, in Africa", a declarat Howard Schultz, Chairman, President & CEO al Starbucks. "Avem un parteneriat temeinic cu regiunile cultivatoare de cafea din Africa.  Suntem mandri sa intram in parteneriat si cu clientii nostri, contribuind prin eforturile noastre la cladirea unui continent african eliberat de SIDA". 

Schultz s-a alaturat lui Bono, co-fondator al (RED) pentru anuntul facut saptamana trecuta in fata a 10.000 parteneri (angajati) Starbucks, in cadrul Leadership Conference 2008, organizata la New Orleans. 

"(RED) ajunge pe strada dumneavoastra, datorita Starbucks. Sunt foarte incantat ca pot spune acest lucru", a declarat Bono, co-fondator al (RED). "Afacerea Starbucks, cu radacini in Africa si ramuri intinse in toata lumea este partenerul ideal pentru (RED). E absolut uluitor sa te gandesti ca milioane de oameni pot sa cumpere (RED) si sa isi vada mai departe de viata lor de zi cu zi, dar facand acest lucru sa contribuie la colectarea a milioane de dolari, investiti in lupta contra SIDA din Africa. Asta da energie insuflata de cafeaua ta!".

Parteneriatul Starbucks cu (Product)RED reafirma angajamentul companiei fata de oamenii si comunitatile care cultiva cafea. Acesta reprezinta un element esential al Starbucks Shared Planet, modul in care compania alege sa faca afaceri in mod responsabil. in prezent, Starbucks cumpara cafea din zece tari africane, intre care Burundi, Camerun, Congo, Etiopia, Kenya, Malawi, Rwanda, Tanzania, Uganda si Zambia. In 2009, Starbucks intentioneaza sa deschida Centre Starbucks pentru Sustinerea Fermierilor in Etiopia si Rwanda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//