Pe 31 octombrie 2008 a fost demarata campania de promovare a noii ~ imagini Carpatina. Campania repozitioneaza imaginea apei minerale naturale Carpatina si este centrata ~ pe conceptul apa neimblanzita, fiind declinata pe TV, print si online. Campania ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Carpatina comunica prin Babel Communications
Pe 31 octombrie 2008 a fost demarata campania de promovare a noii imagini Carpatina. Campania repozitioneaza imaginea apei minerale naturale Carpatina si este centrata pe conceptul "apa neimblanzita", fiind declinata pe TV, print si online.
Campania "Carpatina – Apa Neimblanzita pentru Spirite Neimblanzite" este prima de o asemenea anvergura pe care o genereaza brandul Carpatina. Agentia care gestioneaza contul de apa minerala naturala Carpatina este Babel Communications. Agentia pune la dispozitia Carpatina si reteaua de merchandiseri pentru implementarea strategiei actuale la nivelul punctelor de vanzare.
In prim planul campaniei se afla apa minerala naturala Carpatina Plata. Apa este extrasa din izvorul Domogled, situat in zona Baile Herculane, sursa care s-a alaturat portofoliului de brand Carpatina la mijlocul acestui an. "Campania de comunicare demareaza intr-un moment fericit pentru Carpatina, avand in vedere completarea portofoliului. Achizitia de la mijlocul verii a sursei de apa minerala plata Domogled aduce Carpatina in "Major League" si ne da sperante reale ca vom ajunge in cursul anului viitor in top trei pe aceasta piata. Speram la o dublare a volumului de apa comercializata in 2009", a declarat Liviu Irimia, General Manager Ape Minerale Carpatina si Lipova.
"Carpatina este un client strategic pentru Babel Comunications, iar construirea campaniei a fost o provocare pentru care am lucrat din plin in ultimele luni. Este vorba despre strategia completa de comunicare, in care am pus la punct declinarile pe ATL, BTL, PR, dar si tactici la locul de vanzare. Pentru ca portofoliul de produse s-a imbogatit recent, am repozitionat imaginea apei minerale naturale Carpatina Plata si am reimprospatat imaginea produselor deja existente in portofoliu, apa minerala naturala usor-carbozificata Carpatina Light si apa minerala naturala Carpatina Forte", a declarat Raluca Simu, Managing Partner Babel Communications.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info