• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Carpatina comunica prin Babel Communications

Carpatina comunica prin Babel Communications

Pe 31 octombrie 2008 a fost demarata campania de promovare a noii imagini Carpatina. Campania repozitioneaza imaginea apei minerale naturale Carpatina si este centrata pe conceptul "apa neimblanzita", fiind declinata pe TV, print si online.

Campania "Carpatina – Apa Neimblanzita pentru Spirite Neimblanzite" este prima de o asemenea anvergura pe care o genereaza brandul Carpatina. Agentia care gestioneaza contul de apa minerala naturala Carpatina este Babel Communications. Agentia pune la dispozitia Carpatina si reteaua de merchandiseri pentru implementarea strategiei actuale la nivelul punctelor de vanzare.

In prim planul campaniei se afla apa minerala naturala Carpatina Plata. Apa este extrasa din izvorul Domogled, situat in zona Baile Herculane, sursa care s-a alaturat portofoliului de brand Carpatina la mijlocul acestui an. "Campania de comunicare demareaza intr-un moment fericit pentru Carpatina, avand in vedere completarea portofoliului. Achizitia de la mijlocul verii a sursei de apa minerala plata Domogled aduce Carpatina in "Major League" si ne da sperante reale ca vom ajunge in cursul anului viitor in top trei pe aceasta piata. Speram la o dublare a volumului de apa comercializata in 2009", a declarat Liviu Irimia, General Manager Ape Minerale Carpatina si Lipova.

"Carpatina este un client strategic pentru Babel Comunications, iar construirea campaniei a fost o provocare pentru care am lucrat din plin in ultimele luni. Este vorba despre strategia completa de comunicare, in care am pus la punct declinarile pe ATL, BTL, PR, dar si tactici la locul de vanzare. Pentru ca portofoliul de produse s-a imbogatit recent, am repozitionat imaginea apei minerale naturale Carpatina Plata si am reimprospatat imaginea produselor deja existente in portofoliu, apa minerala naturala usor-carbozificata Carpatina Light si apa minerala naturala Carpatina Forte", a declarat Raluca Simu, Managing Partner Babel Communications.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//