• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Proiectul Cohn&Jansen WWW, Generatia A4 a fost premiat pentru a doua oara

Proiectul Cohn&Jansen WWW, Generatia A4 a fost premiat pentru a doua oara

Agentia Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, prin divizia Cohn&Jansen WWW a fost premiata pentru a doua oara pentru proiectul Generatia A4. Proiectul dezvoltat de agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes pentru Porsche Romania cu ocazia lansarii noului Audi A4 in Romania a obtinut premiul pentru cel mai bun proiect inovator in cadrul concursului Internetics, care premiaza cele mai eficiente proiecte online.

Premiul de la Internetics se adauga celui obtinut la Webstock pentru campanii pe bloguri. Campania a beneficiat de o componenta online unica: prima campanie de "test drive blogging" din Romania. Generatia4 este campania care a deschis un drum nou, cel al advertising-ului interactiv.

Bloggerii implicati in campania Generatia A4 au generat peste 100 de articole, care la randul lor au generat peste 500 de comentarii. Campania a inregistrat peste 20 de articole relevante online si alte cateva zeci reflectate in principal prin site-urile de bloggeri.

Au aparut articole inclusiv in Moldova si pe blog-urile internationale ale bloggerilor romani. Toate articolele au fost publicate si in site-ul campaniei www. http://www.generatia4.ro. Campania a inregistrat de asemenea peste 100 de solictari de drive test.

Din echipa care a implementat campania Generatia A4 au facut parte: din partea Cohn&Jansen WWW - Carmen Simion (Manager Cohn&Jansen WWW), Victor Buta (Online Director), Alex Borsan (Online Manager), Ionut Popescu (Art Director), Radu Constantinescu (Copywriter). Din partea Porsche Romania: Mihai Halmagianu (Director Marca Audi) si Tatiana Stroescu (Marketing & Communication Manager Audi).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//