• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Business Standard va lansa o noua editie personalizata

Business Standard va lansa o noua editie personalizata

Cotidianul de afaceri Business Standard, editat de trustul de presa Realitatea-Catavencu, va lansa o noua editie personalizata Business Standard pentru CFR Calatori.

Incepand din 3 noiembrie 2008, pasagerii care aleg sa calatoreasca cu trenurile InterCity vor putea citi cotidianul Business Standard, cu o supracoperta speciala, care va contine stiri despre compania CFR Calatori, dar si ofertele comerciale interne si internationale ale acesteia. Astfel, pe langa serviciile oferite de transportatorul feroviar, calatorii vor avea acces, prin Business Standard, la cele mai recente informatii financiare si economice din Romania, din regiune si de pe glob.  

Incheierea acestui parteneriat este in concordanta cu misiunea Business Standard, aceea de a veni, in permanenta, in intampinarea nevoilor cititorilor sai, cu informatie de business la zi, oriunde s-ar afla. In conditiile in care serviciile InterCity au cea mai mare proportie de calatori de afaceri, cotidianul Business Standard acceseaza astfel o categorie importanta de consumatori care fac parte din publicul sau tinta.

"Business Standard si-a propus, de la lansare, sa isi insoteasca cititorii, oriunde s-ar afla. Nu pornim de la ideea ca ei trebuie sa ne urmeze, ci ca noi trebuie sa le oferim informatia de care au nevoie, acolo unde au nevoie", a declarat Andreea Rosca, directorul publicatiilor de business din Grupul Realitatea-Catavencu.

"Noua atitudine a CFR Calatori se refera la faptul ca actiunile noastre sunt indreptate spre concretizarea unor proiecte care sa vina in intampinarea exigentelor publicului. Un cotidian ca Business Standard, cu un continut informativ diversificat, care vizeaza un public cu o sfera larga de preocupari, dezvoltand articole din domenii diferite, adauga categoric un plus de valoare atmosferei agreabile in cele mai apreciate trenuri din Romania si anume, in trenurile InterCity. Asadar, va dorim o calatorie cat mai placuta alaturi de Business Standard", a declarat Alina Predescu, Sef Sef Serviciu Relatii cu Mass-Media CFR Calatori.

Editia speciala, care apare de luni pana vineri inclusiv, va fi tiparita zilnic in 1200 de exemplare si va fi distribuita pe toate rutele InterCity. Traficul de calatori anual generat de produsul Intercity este de doua milioane de calatori, iar compania preconizeaza pentru 2009 o crestere de 10%, in conditiile in care se vor incheia lucrarile de reabilitare a infrastructurii feroviare. In prezent, in trafic intern exista zece rute adresate sectiunii de transport "InterCity", care deservesc peste 50 destinatii din reteaua feroviara.

Parteneriatul cu CFR Calatori este al doilea de acest gen incheiat de Business Standard. Cotidianul de afaceri a lansat anul acesta, in premiera pentru piata romanesca de media, o editie personalizata Business Standard pentru compania aeriana Blue Air. In urma acestui parteneriat, Business Standard este distribuit zilnic, in 3000 de exemplare, pe toate cursele interne si internationale ale operatorului low-cost.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//